№01 Січень 2016 року → До справи

Колонка редактора: У підсумку

Рік, що минає, став непростим як для України, так і для юридичного ринку. Приємно, що, попри загальний песимізм, юристи все ж таки бачать привід для оптимізму, знаходячи позитив і у новому законодавстві, і у процесах, що відбуваються на юридичному ринку, і навіть у реформах, які проходять під гаслом «хотіли як краще, а вийшло як завжди».

Традиційно підбиваючи підсумки, ми вирішили зупинитися здебільшого на подіях і тенденціях юридичного ринку, оскільки його «трусило» не менш за державу. Рік відзначився гучними переходами, стартапами, скандалами за участю юрфірм, а також підвищеною маркетинговою активністю. У рамках цієї активності ринок також пережив небачену до цього часу міграцію PR-фахівців та появу чималої кількості нових PR-облич, переважно у тих фірмах, які до сьогодні вважали маркетинг та PR п’ятою ногою для юридичного бізнесу, а публічність — правилом поганого юридичного тону. Кардинальні зміни у пулі клієнтів, урешті-решт, змусили навіть найконсервативніших вийти з тіні і почати активне просування своїх послуг та ретельну роботу над іміджем. Самими лише рекомендаціями клієнтів, за твердженнями самих гравців ринку, ситим уже не будеш. Тож пропонуємо до вашої уваги огляд останніх тенденцій та прогнозів.

І, звичайно ж, бажаємо нових успіхів і нових ідей у новому році! Нехай доля нам усім посміхнеться!

 

Алеся КОСМИНА,

головний редактор