№02 Лютий 2016 року → До справи

Колонка редактора: Почути кожного

Другий Міжнародний форум із просування юридичних послуг, що відбувся 16—17 грудня 2015 року, запам’ятався не лише цікавими темами, яскравими спікерами та оригінальними форматами сесій, а й урочистою церемонією нагородження переможців рейтингу PLS Top Teams.

Отримуючи нагороди як найкращі фахівці у тій чи іншій сфері, PR та маркетинг-менеджери українських юридичних фірм «за кадром» раділи не лише факту отримання відзнак, а й тому, що цей факт побачать партнери та співробітники. Так уже вийшло, що у багатьох юрфірмах фахівці з просування і досі не вважаються цінними кадрами. Департаменти розширюються, бюджети на маркетинг та PR збільшуються, активність зростає, а дочекатися належної поваги від керівництва та юристів вдається далеко не кожному. Хоча об’єктивно рівень фахівців із PR в українських юрфірмах за останні декілька років суттєво підвищився, та й загалом просування відіграє не меншу роль, аніж професіоналізм команди та рекомендації клієнтів.

Загалом ситуація стандартна — як сам себе не похвалиш, ніхто не похвалить. Окрім нас, журналістів, звичайно. Тож ми продовжуємо писати про досягнення юрфірм у просуванні юридичних послуг. У фокусі цього номера — ребрендинг та інновації.

 

Алеся КОСМИНА,

головний редактор