Колонка редактора: Не відходячи від Facebook

Однією з тенденцій цифрового маркетингу 2016 року є спроба нарешті налагодити двосторонню комунікацію з існуючими та потенційними клієнтами у соціальних мережах. Якщо досі юридичні фірми використовували свої сторінки швидше як дошку оголошень про новини та досягнення фірми, то тепер настав час, коли без зворотного зв’язку не обійтися.

Сторінки мають містити дискусійний контент та цікаві повідомлення для преси, пропонувати реєстрацію у заходах, давати посилання на скачування корисних матеріалів, публікувати вакансії тощо. Одним словом, що завгодно (у межах розумного, звичайно), аби юридична фірма нарешті стала ближчою до громадськості. Тож усе більше юрфірм організовують спілкування з цільовою аудиторією, не відходячи від Facebook.

Утім, йдеться не лише про соцмережі. Формат «ближче до клієнта» набуває все більшої популярності. І найбільшу ставку на нього роблять стартапи, які шукають нових — швидких та нестандартних — способів заявити про себе. Мовляв, дивіться, я така ж людина, як і ви, заходьте, поговоримо. І завдяки загальній тенденції до спрощення спілкування це наразі спрацьовує.

Власне, спрацьовують й інші рішення, які сьогодні є або найближчим часом стануть трендами. Докладніше — у цьому номері «УЮ».

 

Алеся КОСМИНА,

головний редактор