Колонка редактора: На публіку

 

Чимало фірм, які донедавна не потребували активного просування, сьогодні намагаються стати публічними і офіційно змінити розклад сил на ринку. Завдяки сильним командам, солідним здобуткам та фокусу на просуванні їм це вдається. Крім того, агресивну маркетингову політику сповідують і новостворені компанії, які також прагнуть потіснити «зубрів». Яскравою ілюстра­цією цих процесів є результати LEGAL AWARDS — списки фіналістів та переможців зазнали серйозних змін саме за останні два роки.

Власне, «Юридична премія 2016 року» демонструє ще одну тенденцію, а саме — активне просування особистого бренду, причому всіх його елементів. Підготовка юристів (переважно, дам, звичайно) до створення образу для проходження червоною доріжкою та отримання бажаної статуетки стає дедалі ретельнішою. Якщо ще декілька років тому на Юр­премію гості забігали «після роботи» переважно в діловому одязі та з не менш діловими портфелями, то сьогодні до заходу спеціально шиються сукні та підбираються аксесуари. І це правильно! А ще й дуже красиво.

Утім, окрім фотографій з LEGAL AWARDS, у цьому номері «УЮ» є багато інших цікавих та актуальних матеріалів, у тому числі й щодо потенційних напрямів для розвитку юрбізнесу.

 

Алеся КОСМИНА,

головний редактор