Світ: Новини звідусіль

Американські банки впізнаватимуть клієнтів через біометричні дані

Найбільші американські банки вирішили використовувати відбитки пальців і скани сітківки ока для ідентифікації своїх клієнтів. Таким чином, кредитні організації відходять від традиційної практики захисту банківських рахунків за допомогою персональних паролів, повідомляє The New York Times.

За даними видання, в американських банківських колах вважають, що звичні для всіх паролі можуть викликати у клієнтів труднощі при використанні, а також не є безпечними в еру зростаючої кіберзагрози. Тому багато великих фінансових організацій США вже почали переходити на систему ідентифікації своїх клієнтів за допомогою біометричних даних.

Так, Bank of America та JPMorgan Chase вже ввели для споживачів спеціальну програму, яка дозволяє їм входити в мобільний додаток банку за допомогою відбитків пальців. Wells Fargo також використовує цю технологію, крім того, банк розробив додаток, який дає клієнтові доступ до електронного рахунку при скануванні сітківки ока. Інші способи ідентифікації використовують, наприклад, Citigroup, який перевіряє своїх клієнтів по їх голосам, або USAA, що має базу контурів особи своїх користувачів.

Такі заходи пов’язані насамперед з побоюваннями керівництва банків, що мільйони номерів телефонів, паролів і електронних адрес можуть потрапити до рук зловмисників. У банківській сфері не заперечують, що злочинці в результаті можуть викрасти і біометричні дані клієнтів, однак фінустанови впевнені, що зробити це буде набагато важче.

 

Угоду Microsoft з купівлі LinkedIn проведуть дві американські юрфірми

Американська корпорація Microsoft оголосила про плани купити соціальну мережу ділових контактів LinkedIn, передає агентство Bloomberg.

Microsoft заплатить за весь пакет акцій LinkedIn 26,2 млрд дол. США, ціна за акцію склала 196 дол., кошти будуть виплачені готівкою через елект­ронний рахунок LinkedIn. Згідно з умовами придбання між двома компаніями, LinkedIn збережеться як окремий бренд, а виконавчим директором компанії залишиться її нинішній глава Джефф Вейнер.

Операцію з придбання соцмережі проведуть юридичні фірми Simpson Thacher & Bartlett та Wilson Sonsini Goodrich & Rosati. Партнери юрфірм супроводжували угоду з питань компенсацій і виплат працівникам, а також питань обміну цінними паперами компаній. Також юристи надали підтримку в ході обговорення судових і податкових питань. Як очікується, угода купівлі LinkedIn буде завершена до кінця 2016 року, передає The Lawer.

Юрфірма Simpson Thacher є давнім партнером Microsoft, фахівці консультували ІТ-компанію в ході поглинання за 4,6 млрд фунтів стерлінгів мобільного підрозділу Nokia в 2013 році, а також придбання Skype в 2011 році за 8,5 млрд дол. США. Microsoft була зацікавлена в прид­банні соціальної мережі, якою користуються рекрутингові агентства і здобувачі роботи. Купівля соцмережі стала найбільшою угодою Сатья Наделли, який очолив Microsoft у 2014 році.

Соціальна мережа LinkedIn існує з 2003 року. На цей момент у ній зареєстровано близько 400 мільйонів користувачів.