Колонка редактора: Попит пропозиціЇ

З огляду на щільність ринку юридичних послуг правильно складена комерційна пропозиція є тією перевагою, яка може виокремити юридичну фірму від решти гравців. Утім, у кожної компанії є власні критерії того, як саме складати комерційну пропозицію, щоб вона була для адресата цікавою, змістовною та зрозумілою.

Водночас потенційний клієнт, який потребує певної послуги, прагне у стислій формі отримати максимум інформації щодо можливостей юрфірми у конкретному питанні, а отже на перший план у цьому сенсі виходить відповідність пропозиції клієнтським запитам.

Серед очевидних переваг юридичної фірми, яка пропонує свої послуги, є її репутація. Зважаючи на те, що здобувається вона роками, молодим юрфірмам доводиться бути більш активними, а головне — креативними. Тож, шановні юристи, наснаги вам та натхнення у чесній і відкритій боротьбі за клієнта!

 

 

Максим СИСОЄНКО,

головний редактор