Преамбула: Мірило екосистеми

Дмитро ГАДОМСЬКИЙ,
СЕО Axon Partners

Люди хочуть подобатись іншим. Навіть невиправні фріки.

На старті Axon Partners ми дуже хотіли стати «Відкриттям року». Доб­ре, не ми, а в першу чергу я. Бо ми були впевнені, що пропонуємо ринку щось справді нове, цікаве, логічне і... не таке вже й фрікоюридичне.

Але це емоції, які мають дуже мало спільного з бізнесом. Коли я заходжу на сайт юридичної компанії і бачу, що вона «номер один в ось цьому», то не відчуваю особливого натхнення звернутися до неї. Тому наше емоційне бажання визнання згасло за кілька місяців. Ми вирішили, що це було б, звичайно, непогано, але це в жодному випадку не має бути нашою метою. Та, як не крути, рейтинги є частиною юридичної екосистеми. Як аудитори, страхові компанії, банки, інвестбанки і рейтингові компанії є однією фінансовою екосистемою. Тобто, ніхто особливо не несе відповідальності за підтягнуті рейтинги, але це хоч якийсь орієнтир.

Компанія не може стояти на місці, вона має постійно розширювати експертизу, аудиторію читачів своїх LegalAlerts, кількість клієнтів, юристів. Якось потрібно все це міряти і показувати ринку. Коли відома компанія кілька років поспіль рухається вниз по рейтингу, але в офісі нова вивіска і парковка для велосипедів, зрозуміло, що компанія помирає.

Я не вважаю Axon Partners такими вже фріками юриспруденції. Ми виросли із міжнародного консалтингового і юридичного бізнесу з усіма його стандартами. Але це все потрібно якось пояснювати іншим, бо хтось може бути (і є) іншої думки. Тому ми пробуємо свої сили в національних рейтингах, і є в Who Is Who Legal, Legal 500.