№05 Травень 2012 року → У вільний час

Фокус: Специфічний сервіс

Найбільш доступний консьєрж-сервіс серед спеціалізованих учасників ринку надає компанія з головним офісом у Дніпропетровську — «УкрАссіст». Про перспективи та особливості розвитку lifestyle management в Україні «УЮ» розповів член ради директорів ТОВ «ВСК «УкрАссіст» Олександр Поляков

На Заході активно розвивається попит на так званий lifestyle management — комплексне приватне обслуговування з організації будь-яких процесів у всіх сферах життя: будинок, розваги, здоров’я, подорожі, заходи. В Україні ці послуги надають компанії з консьєрж-сервісу. Наскільки в нашій країні, на Ваш погляд, розвинутий попит на подіб­ний сервіс?

Безумовно, попит на консьєрж-послуги зростає з року в рік. Ми живемо в століття інформації, коли час цінується все більше. Багато українців розпробували, наскільки зручним є консьєрж-сервіс. Ми відкриті для будь-яких ідей, які спрощують життя і дозволяють грамотно розпоряджатися своїм часом, силами і фінансами.

Скільки спеціалізованих компаній з консьєрж-сервісу є на українському ринку?

Близько десяти компаній на українському ринку заявляють про можливість надання консьєрж-послуг, але лише одиниці надають саме якісний сервіс, враховуючи специфіку українського споживача.

Хто є користувачами послуг консьєрж-сервісу: корпоративні клієнти чи приватні особи (вік, соціальний статус, чоловіки/жінки, сфера діяльності)?

Основна цільова аудиторія, для якої сервіс найбільш популярний, — люди середнього віку, які ведуть активний спосіб життя, займаються бізнесом, подорожують, незалежно від статі та сфери діяльності, а головне — цінують час.

Наразі послуги консьєрж-сервісу пропонують банки в рамках власної політики лояльності. Чи є відмінність у послугах і чи вбачаєте Ви конкурентів у фінансових установах?

Компанія «УкрАссіст» обслуговує клієнтів банків і, відповідно, конкуренції з банками в цій сфері бути не може. Навпаки, це один з найбільш плідних видів спів­праці, бо саме ми допомагаємо налагоджувати лояльні відносини клієнтів до банку.

Які напрямки консьєрж-сервісу користуються найбільшою популярністю (дім, сім’я, дозвілля, краса і здоров’я, подорожі, авто-ассістанс, медицина тощо) і чому?

Усі рівною мірою затребувані і популярні, оскільки в нашому сучасному житті виникають найрізноманітніші ситуації. Бізнес, відпочинок, краса, здоров’я і багато-багато іншого — жодна сфера не залишається без уваги.

Компанії з консьєрж-сервісу вирішують багато складних питань. Наведіть, будь ласка, найважче завдання, що було виконане для клієнта?

Складно виділити щось одне. За час існування «УкрАссіст» ми мали екзотичні та складні завдання, з останніх — знайти номер у готелі в Гамбурзі у вечір напередодні бою Кличка, коли в радіусі 20 км від міста не знайти вільного номера; організувати переліт, що складається з восьми етапів по Америці; дістати квитки у VIP-зону «Формули 1» за пару тижнів до заходу; доставити квіти певного сорту в конкретний час у Відні в День Австрійської Республіки, знайти настроювача роялю о третій годині ночі і багато-багато іншого.

Які подальші плани розвитку компанії, що ще Ви запропонуєте клієнтові?

Наша мета — розширювати й удосконалювати консьєрж-послуги, що надає компанія «УкрАссіст». Вважаємо, що кожен українець знайде їх корисними й ефективно застосує у своєму житті.