Колонка редактора: Запальна суміш
Напевно, кожен юрист замислювався над тим, чому власників юридичних фірм називають партнерами. Так, це поняття, як і, власне, інститут партнерства, прийшло до нас з англосаксонської системи права. Проте саме слово має декілька значень, адже партнери ведуть спільну діяльність і водночас є учасниками відносин між собою.
Утім, партнерство в юридичній фірмі передбачає цілком конкретні речі: це і створення бренду компанії, і визначення її стратегії, і відповідальність за кінцевий результат, і наставництво, і, звісно ж, участь в розподілі прибутку... Але все це стане можливим лише тоді, коли партнер відчуватиме довіру з боку колег та клієнтів — без неї будь-які сподівання розбиватимуться об стіну нерозуміння й розчарування.
А ще партнер — це харизма, позитивний спосіб мислення, здатність запалювати колег і вести їх за собою.
Як це вдається партнерам українських юрфірм, дізнайтеся з нашого спецпроекту.
Максим СИСОЄНКО, головний редактор