Преамбула: Репутація бренда

Наталія ТИЩЕНКО,
керуючий партнер Nobili

Десять років тому бренд юридичної фірми зводився до логотипа та кольорів. Сьогодні фінансові директори юридичних фірм можуть чітко встановити і довести прямо пропорційну залежність комерційної успішності від репутації бренда.

Згідно з дослідженням SharpLegal Global Ranking of Top Legal Sector Brands 2017, стратегія управління репутацією найсильніших юридичних брендів світу базується на етичності. Регуляторний комплаєнс, трудовий комплаєнс і попередження ризиків етичних порушень з боку співробітників, управління репутацією та комунікаціями, зокрема у соціальних мережах.

Від етичного ведення бізнесу виграють усі — і бренд, і працівники, і держава. В Україні на різних рівнях промотуються переваги прозорості та етики. Наразі цю роботу активно проводить Всеукраїнська мережа доброчесності і комплаєнсу, що працює спільно з Офісом бізнес-омбудсмена.

Запрошую вас, колеги, наслідувати практику найсильніших юридичних брендів світу за версією SharpLegal 2017 — Baker McKenzie, DLA, Clifford Chance, Jones Day, Norton Rose. Працюймо прозоро! Українські юридичні бренди і наша з вами репутація вартують ­дорого!