Подія: Іти слідом

При запровадженні комплаєнс-програми потрібно враховувати не тільки найкращі міжнародні стандарти, а й національні реалії

У сучасному світі правильно налаштований комплаєнс-механізм сприяє підвищенню ефективності діяльності компанії, відтак, і росту доходів. На цьому наголошувалось у ході III International Compliance Forum, який пройшов 19 вересня ц.р. у Києві. Організатор заходу — газета «Юридическая практика» за підтримки Національної асоціації адвокатів України та Всеукраїнської мережі доброчесності і комплаєнсу (UNIC). Генеральний партнер форуму — «Ілляшев та Партнери», експертний — CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang, професійний — Gryphon Group.

При запровадженні комплаєнс-програми експерти радять враховувати не тільки найкращі міжнародні стандарти, а й національні реалії, адже навіть найідеальніша модель комплаєнсу на практиці може виявитися непрацюючою. Ключовими елементами ефективної комплаєнс-програми, за словами спікерів, є адекватне реагування, наявність збалансованої системи контролю, регулярність оцінки комплаєнс-ризиків, проведення регулярних тренінгів для персоналу, обов’язковість реагування на ризики.

Також у фокусі уваги учасників заходу був комплаєнс у взаємовідносинах з банками, GDPR-комплаєнс, антикорупційний прогрес України. Зокрема, відзначалось, що Вищий антикорупційний суд — це не вінець системи органів боротьби з корупцією, це орган судової системи, який повинен виносити законні, справедливі рішення. Треба говорити не стільки про викорінення корупції як явища, скільки про створення сере­довища, де корупція буде неприй­нятною моделлю поведінки.