Преамбула: Нова філософія
Сучасний світ ставить перед адвокатурою нові виклики. Успіх кожного адвоката полягає у здатності відповідати цим викликам, а може, навіть у можливості передбачати основні тенденції розвитку юриспруденції.
Навряд чи людина виграє конкуренцію в комп’ютера у швидкості та якості обробки великого масиву інформації, не виграє і в кількості опрацьованих алгоритмів чи стандартних завдань. Але людина все ще здатна конкурувати у вирішенні складних комбінованих завдань, а також завдань, для вирішення яких потрібна творчість, створення нових норм, застосування нестандартних підходів.
У зв’язку з цим можна говорити про виникнення нової філософії у взаємовідносинах з клієнтом. Клієнтоорієнтованість — це реалізація поточних завдань у взаємозв’язку з глобальною або стратегічною метою клієнта, тому першочерговим питанням є визначення кінцевої мети, яку клієнт планує реалізувати, використовуючи правовий інструментарій. Успішний клієнт — це стратегічна інвестиція у власний розвиток для будь-якої юридичної компанії, яка розраховує на тривале зростання та процвітання.
Розвиток цифрових технологій — це також відкритість і прозорість, у тому числі в питаннях розвитку юридичного бізнесу. Питання репутації тепер має і нові прояви, такі як юридичний скоринг. Утім, як і раніше, головне значення мають практичні результати, отримані клієнтом від співпраці та їх відгуки.