Преамбула: Соціальна межа

Вадим ІВАНІН,
адвокат юридичної компанії «АМБЕР»

Соціальні мережі, стрімко увір­вавшись в інформаційний світ, стали невід’ємним атрибутом життя майже кожної людини.

За соцмережами майбутнє, і ми, юристи, це розуміємо. Вони перестали бути просто каналом спілкування, перетворившись на дієвий важіль ведення та просування бізнесу.

Юридичний бізнес також, у свою чергу, не може стояти осторонь цих сучасних процесів.

Широке охоплення аудиторії, а відтак потенційних клієнтів, простота доступу до інформації роблять соцмережі незамінним помічником як для юриста-початківця, так і для юридичної компанії з багаторічною практикою.

Цікавий контент та стильний графічний дизайн мережевої сторінки — мінімально необхідні умови, які дадуть нам змогу демонструвати свою фаховість, компетентність та потрібність для кожного потенційного клієнта.

Використовуючи соціальні мережі як ефективний інструмент ведення юридичного бізнесу, важливо пам’ятати про зворотний бік медалі — наявність репутаційних ризиків, адже розміщення помилкових висновків, спотвореної, застарілої інформації, недостовірних даних або взагалі розголошення конфіденційних даних клієнта зведе нанівець усю проведену роботу.

Підсумовуючи, доречно було б зважити на те, що грамотне використання соціальних мереж надасть можливість нам бути у центрі подій, дозволить потрапити на перші сторінки мережевих пошуковиків, а відтак, бути першими для тих, хто зіткнувся з болісною для себе проблемою та шукає юридичне її розв’язання, бути першими у потрібний час та у потрібному місці.