Колонка редактора: Мережевий наголос

Дивна річ, але словосполучення «соціальні мережі» з’явилося раніше, ніж самі соцмережі. Це поняття ще до винайдення інтернету, у 1954 році, ввів британський соціолог Джеймс Барнс. Звісно, науковець мав на увазі об’єднання людей за інтересами, але сутність цього терміна цілком відображають сучасні соціальні мережі. І сьогодні персональні або корпоративні сторінки у Facebook чи Instagram є, насамперед, частиною іміджу особи чи компанії незалежно від того, що там пуб­лікується. Проте в центрі уваги будь-якого посту все одно залишатиметься людина, адже логічний наголос у звичному словосполученні варто робити саме на «соціальні».

З плином часу соцмережі, як і будь-яке інше явище, змінюються, еволюціонують, пропонують нові інструменти та можливості, але людина — головний суб’єкт віртуального простору — і надалі шукатиме нових зв’язків та закономірностей, передусім — всередині себе.

 

 

Максим СИСОЄНКО,

головний редактор