Подія: Одного поля ягоди

Христина ПОШЕЛЮЖНА

Нові канали зв’язку із споживачами та формати продажів, структурування бізнесу та конкуренція опинилися у полі зору III Legal FMCG & Retail Forum

Конкурентною перевагою на ринку рітейлу може стати застосування інноваційних технологій. Йдеться про системи обміну інформацією, електрон­ний документообіг чи навіть публічні канали в месенджерах. А на ринку FMCG стрімко розвивається електрон­на комерція, що також не дивує з урахуванням тотальної діджиталізації та інноваційного розвитку життя. Про це та багато чого іншого говорилося на Legal FMCG & Retail Forum, який уже третій рік поспіль збирає на одному майданчику провідних гравців ринків. Форум відбувся 20 березня 2019 року в готелі «Прем’єр Палац». Організатор заходу — газета «Юридическая практика», генеральний партнер — Dynasty Law Firm, FMCG-партнер — група компаній «Хенкель в Україні».

Окрім того, у фокусі уваги учасників — нова стратегія захисту прав споживачів, яка передбачає імплементацію низки європейських директив; структурування бізнесу (одним із викликів є побудування ефективної взаємодії юридичного департаменту з бізнес-підрозділами компанії). Обговорювалися також специфіка взаємовідносин постачальників та роздрібних мереж крізь призму Антимонопольного комітету України, конкуренція, маркетинг та реклама. Зокрема, відзначалося, що конкурентні комплаєнс-програми занадто поверхові, не пристосовані до відповідних ринків товарів та не враховують особливостей застосування законодавства конкурентним відомством і національними судами.