Школа: Довести до буття

Христина ПОШЕЛЮЖНА

День кар’єри Legal High School — спеціальний захід для тих, хто прагне знайти роботу своєї мрії та довести, що він найкращий кандидат для компанії

«Шукай роботу там, де вона є!» — закликала 21 березня 2019 року Legal High School на своєму спеціальному заході — Дні кар’єри. А обирати справді було з чого. Свої стенди розмістили: ЮК VB PARTNERS, АО Arzinger, ЮК EQUITY, ЮК EVERLEGAL, KPMG Law, ЮФ AVELLUM, Sayenko Kharenko, ЮФ Redcliffe Partners, МЮГ Eterna Law, Юридична група LCF, ЮФ «Антіка», ЮК Lezo, ЮФ Evris, МЮФ Integrites, АО «Коннов і Созановський», ТОВ «Метінвест Холдинг», Антимонопольний комітет України, Вища рада правосуддя, Національна поліція, Міністерство юстиції України, Ліга студентів Асоціації правників України та ELSA (European Law Students’ Association).

Першу половину дня було присвячено ознайомленню студентів або юристів, які хочуть змінити місце роботи, з потенційними працедавцями. А другу половину — лекціям. Про переваги роботи інхаус-юриста розповіла начальник відділу правового супроводження корпоративних фінансів ­Дирекції з правового забезпечення ТОВ «Метінвест Холдинг» Юлія Самойлова. Вона розвіяла деякі міфи, що супроводжують цю професію. Наприклад, про те, що юристи на підприємстві виконують тільки нудну, операційну роботу та не залучаються до масштабних проектів. «Це не так. Для багатьох юридичних компаній ми — топовий клієнт, і не тільки в національному масштабі», — запевнила спікер.

Про способи розвитку персонального бренда розповів старший юрист ЮК VB PARTNERS, адвокат Микита Нуралін. Він зосередився на таких інструментах, як соціальні мережі, блоги, участь у професійних заходах та рейтингах, публічна законотворча робота і складання експертних висновків, зокрема, для міжнародних організацій.

«Формуючи свою професійну орієнтованість, ви повинні відповіс­ти на такі запитання: хто я? Куди я йду? Як я йду? Для чого я йду?», — відзначила PR-директор АО «Коннов і Созановський» Оксана Сосіденко. У природі людини закладена потреба, необхідність у проактивності. Вона потрібна для того, аби продемонструвати свою позицію роботодавцю, адже юридичній компанії необхідні активні люди, бо саме вони досягають найкращих результатів.

Джерелами пошуку інформації поділилась старший PR-менеджер ЮК EQUITY Вікторія Гурська. За її словами, одним із найголовніших помічників «у гонитві за знаннями» є Google, однак не варто забувати й про професійну бізнес-літературу, в тому числі англомовну. Пані Гурська відзначила, що багато топових світових вишів (Гарвард, Кембридж, Оксфорд) організовують дистанційні безкоштовні курси. Є більш ніж сот­ня корисних для юристів каналів у Telegram та на YouTube.

«Головна мета резюме — показати вашу вартість як професіонала» — переконана CEO МЮФ Eterna Law Марина Фоменко. Обсяг резюме не повинен перевищувати двох сторінок, у ньому не має бути граматичних помилок. Пані Фоменко не радить надсилати шаблонні резюме і застосовувати дуже загальні фрази та рекомендує робити акцент на власних досягненнях.