№06 Червень 2012 року → У вільний час

Автостоп: Поповнення

Ніка ГЛАЗУНОВА

Peugeot 4008 — гідний результат французько-японської творчості, доступний в Україні

Французький концерн PSA Peugeot Cіtroen продовжує розвивати співпрацю зі своїм японським партнером — компанією Mіtsubіshі. Результатом спільної діяльності став Peugeot 4008, який уперше показали публіці на женевському автошоу в 2012 році. Старт офіційних продажів в Україні заплановано на червень цього року. Технічним фундаментом для француза став автомобіль Mіtsubіshі ASX. Це не перша інтерпретація японського автомобіля французькими дизайнерами — раніше вже Mіtsubіshі Outlander був перелицьований у Peugeot 4007.

Хижа елегантність

Виконана командою дизайнерів копітка робота, дала змогу додати моделі елегантності, властивої автомобілям преміум-класу. В обробці екстер’єру, окрім іншого, використані хромовані деталі, а загальну атмосферу інтер’єра підкреслює вибір матеріалів: м’який пластик передньої панелі і козирка приладової панелі, а також декоративна лакована вставка чорного кольору на центральній консолі. Новий фірмовий стиль марки був майстерно застосований при створенні 4008 — плавні лінії радіаторної решітки, «хижий» дизайн оптики: світлодіодні фари ближнього світла, що гармонують із задніми фарами. Завдяки панорамному скляному даху вдень салон отримує вдосталь сонячного світла. У темний же час доби пасажири задніх сидінь мають можливість скористатися боковими світлодіодними плафонами освітлення. Peugeot 4008 з його сильним і виразним стилем має всі шанси зайняти гідні позиції у світі компактних позашляховиків. Багате оснащення автомобіля — система доступу без ключа Open & Go, 18-дюймові легкосплавні диски, мультимедійна система з сенсорним екраном, а також камера заднього виду — відображає бачення Peugeot сучасного повнопривідного автомобіля високого класу.

У тренді

Peugeot 4008 створювався, в першу чергу, для ринків, де найбільш розвинений попит на автомобілі класу SUV. В Україні автомобілі цього класу займають понад 20 % ринку. Саме з цієї причини продажі нової моделі почалися з України і Росії. Компанія Peugeot планує реалізувати 70 % від загального обсягу продажів 4008 за межами Європи. У компанії впевнені, що Peugeot 4008 здатний гідно представляти марку на міжнародній арені. ­Автомобілі, що поставлятимуться до України, були допрацьовані з урахуванням місцевих потреб: підсилена підвіска і до 21 см збільшений дорожній просвіт. Нова модель має три комплектації: Access (від 29 100 доларів США), Active (від 32 100 доларів США) та Allure (від 37 500 доларів США). Залежно від комплектації, бензиновий двигун може агрегуватися з 5-ступінчастою МКПП або варіатором CVT.

Хороший привід

Peugeot 4008 частково побудований на платформі моделі 4007, але завдяки меншим передньому і задньому звисам коротший на 30 см. При цьому довга база і широка колія були збережені для забезпечення достатнього простору для передніх і задніх пасажирів. Ці характеристики разом із габаритними розмірами — 4,34 м завдовжки, 1,80 м завширшки і 1,63 м заввишки — роблять 4008 по-справжньому практичним. Додайте сюди компактність, що забезпечує виняткову маневреність, у поєднанні з просторим салоном, і отримаєте ідеальний автомобіль як для щоденних поїздок, так і подорожей. Для повнопривідної версії 4008 передбачено три режими трансмісії: 2WD — передній привід, 4WD — повний привід і LOCK — із заблокованою муфтою приводу задніх коліс. При роботі в повнопривідних режимах 4WD і LOCK перерозподілом обертаючого моменту між передньою і задньою осями керує електроніка. У режимі LOCK привід на всі колеса стає постійним. При цьому обертаючий момент, що передається на задню вісь, збільшується. Очікується, що повнопривідні версії складатимуть понад 80 % від загального обсягу продажів 4008. Варто зазначити, що автомобіль у ряді країн буде доступний винятково у версії 4 х 4, включаючи країни Європи та Україну. Peugeot 4008 пропонуватиметься з чотирма різними двигунами:

Бензинові:

1,6 л 85 кВ (116 к.с.) / 152 Нм 5-ступінчаста МКПП;

2,0 л 113 кВ (150 к.с.) / 198 Нм 5-ступінчаста МКПП або варіатор CVT.

Дизельні:

1,6 л HDi FAP 82 кВ (112 к.с.) / 270—80* Нм 6-ступінчаста МКПП;

1,8 л HDi FAP 110 кВ (150 к.с.) / 300 Нм 6-ступінчаста МКПП.

До України Peugeot 4008 поставлятиметься як з дизельними, так і з бензиновими моторами.

Технічні характеристики
Модель Peugeot 4008 2.0 Е 150 к.с.МТ5
Рік випуску 2012
Тип кузова кросовер
Кількість дверей/місць 5/5
Кількість клапанів 16
Двигун бензиновий
Трансмісія МТ/АТ
Габарити Довжина мм 4 340
Ширина мм 2 125
Висота мм 1 632
Колісна база мм 2 670
Колія передня мм 1 545
задня мм 1 540
Об’єм паливного бака л 60
Маса спорядженого автомобіля кг 1 355
Повна маса автомобіля кг 1 970
Об’єм багажника л (min/max, VDA), 416/1 540
Двигун Паливо - дизель
Об’єм см3 1 998
Розгін 0—100 км/год., c - 9,9—12,1
Кількість циліндрів - 4R
Макс. потужність об./хв. 150 при 6000
Макс. обертаючий момент Нм/об./хв. 197 при 4200
Макс. швидкість км/год. 198
Норма токсичності   ЄВРО-4
Витрата пального Міський цикл 1/100 км 10,3—10,5
Заміський цикл 6,5—6,8
Комбінований цикл 7,9—8,1