Конференція: Майбутній час

Христина ПОШЕЛЮЖНА

Майбутнє — за комплаєнсом, переконані учасники конференції «Банківський сектор: зони ризику»

У банківському секторі країни повинна створюватися та культивуватися культура комплаєнсу. Утім, комплаєнс неможливо розглядати ізольовано від корпоративного управління та оцінки ризиків. Такі меседжі лунали 5 листопада 2019 року під час конференції «Банківський сектор: зони ризику», яка була організована ЮК «Амбер» та «Фінансовим клубом». Медіапідтримку забезпечила газета «Юридическая практика».

«Комплаєнс, хочемо ми того чи ні, це питання виживання. І якщо ми не можемо змінити світ, ми вимушені під нього підстроюватися», — зазначив керуючий партнер ЮК «Амбер» Семен Ханін. На його думку, банки мають замислитись над розробкою власної бізнес­моделі і вже в межах цієї моделі налаштовувати онлайн­моніторинг, аби в автоматичному порядку контролювати дії клієнтів. Крім цього, на конференції обговорювалися актуальні питання фінансового моніторингу, підводні камені кредитування, а також особ­ливості так званої білокомірцевої злочинності у банківському секторі.