№6 Червень 2021 року → У вільний час

Колонка редактора: Зоряний коктейль

Марина БАХОЛДІНА,
редакторка розділу «У вільний час»

Чи є життя в Космосі? Яке воно? Дружнє чи ні? Скільки мільйонів людей дивляться разом із тобою на зоряне небо? Про що вони думають? Такі ж вони, як і ти, чи ні…

Ніщо так не наштовхує на філософсько-космічну тему, як липневе небо вночі. А відпустка посилює внутрішнього Канта в кожному юристі.

Науковці спеціально готуються до ледаркуватої аматорської філософії і, думаю, що видають результати космічних досліджень спеціально для нас.

У журналі Nature опублікували роботу астрономів, згідно з якою інопланетні розумні цивілізації потенційно могли б спостерігати за Землею лише з 29 планет. Тільки з них можна було б побачити Землю і пере­хоплювати радіочастоти, які надсилають люди. Спеціалісти стверджують, що у Землі мало переглядів.

Але Космос не байдужий до нас! Науковці в обсерваторії WM Keck, що на Гавайях, не відпочивали там, а досліджували комету 46P/Wirtanen. Виявилось, що вона виділяла незвичайну (велику) кількість спирту під час свого польоту над Землею два з половиною роки тому. Hold my beer, говорить невідомий інопланетний розум і теж дивиться на зоряне небо.

-->