№12 Грудень 2011 року → У вільний час

Фокус: Святковий ажіотаж

Ніка ГЛАЗУНОВА

В останній місяць року юридичні фірми активно готують святкові заходи для співробітників та привітання для партнерів

Напередодні Нового року юридичні компанії не тільки підбивають підсумки діяльності та будують плани на майбутнє, але й шу­кають цікаві ідеї для корпоративного свята, оскільки це чудовий спосіб об’єднання колективу, знайомства із співробітниками і просто можливість цікаво провести час у колі однодумців. І чим оригінальнішим буде корпоративне свято, тим більше воно запам’ятається. Вибираючи ідею для корпоративу, необхідно врахувати головне — щоб ця ідея відповідала концепції заходу. Аби гості свята не були самі по собі, розрізнено, варто вибрати сценарій свята, що згуртує колег і допоможе познайомитися ближче. Командна взаємодія виявляє лідерів, підвищує прагнення до досягнення колективної мети. Організувати корпоративний захід можна долучивши спеціалізовані агенції або ж власними ресурсами компанії.

Основною тенденцією корпоративного святкування 2012 року є інтерактивний формат. Співробітники компанії більше не бажають бути пасивними глядачами шоу, вони прагнуть стати активними учасниками розважальної програми. Приклад нестандартної ідеї проведення корпоративних заходів запозичений в англійців, які є гарячими прихильниками детективів. «Mystery dinner «або «містична вечеря» — це заздалегідь підготовлена постановка театралізованої детективної історії. Причому в ролі артистів виступають співробітники компанії. Вони розігрують перед своїми колегами заплутану історію, а ті у свою чергу намагаються дослідити загадковий випадок і розкрити злочин. Останнім часом івент-агенції фіксують також попит на спільні шоу-програми з професійними артистами. За декілька тижнів до дня святкування корпоративного Нового року співробітники компанії спільно з професійними режисерами готують окремі номери, мюзикли чи театральні постановки, які стають динамічними елементами загальної шоу-програми. Яскраві, нестандартні, емоційні святкові заходи сприяють поліпшенню внутрішніх комунікацій у колективі і, зрештою, підвищують якість роботи.

Напередодні свят правники також готують привітання партнерам, адже подарунки є витонченою формою комунікацій компанії. Вони не роблять акцент на раціональному і економічному аспектах. Набагато більш важливими виявляються психологічні елементи. Яке повідомлення має бути передано за допомогою подарунка? Якими атрибутами подарунка це може бути досягнуто? Варто пам’ятати, що 73 % одержувачів подумки асоціюють подарунок з дарувальником протягом тривалого часу, а 59 % — все ще пам’ятають подарунок, який їм найбільше сподобався. Практично кожен при цьому пам’ятає, хто саме зробив йому цей подарунок. Таким чином, подарунки, підібрані з урахуванням індивідуальних особливостей характеру людини та відповідають ситуації, сприяють лояльності клієнтів до компанії.

Як юристи готуються до Нового року

Євген Діжа, партнер ЮК «Інком ЮРЕК»

У нашій компанії загальну ідею святкування та настрій задають партнери. Саме вони вирішують принципові аспекти святкування, а саме: місце проведення, перелік запрошених, формат свята. Виконання конкретних доручень передається помічникам та секретарям. Стосовно святкування цього року, то він не буде винятком! Планується відзначення Нового року на відкритому повітрі — їдемо кататися на гірських лижах. Колектив компанії — достатньо творчий, тому зазвичай організацією святкування займаємося власними силами. Тим більше, останнім часом співробітники цікавляться гірськолижним спортом, тому питання про те, як відзначатимемо, навіть не порушувалося. Торік, до речі, теж святкували на схилі.

Колегам та партнерам, в основному, наша компанія надсилає привітальні листівки. Також вони отримують привітання телефоном або під час особистої зустрічі з керівництвом компанії. Щоб правильно обрати подарунок, потрібно звернути увагу на вподобання обдарованого, на його хобі, звички. Також важливою є уважність під час бесіди — часто людина мимохідь згадує, що вона давно хоче придбати і, з тієї чи іншої причини, не робить цього. Глобалізація світових економічних процесів має одним із наслідків те, що сьогодні в Україні представлені майже всі провідні світові бренди та виробники, тому з пошуком та придбанням якісних та цікавих подарунків проблем не виникає.

Віктор Мороз, генеральний директор, керуючий партнер ЮК «Правова гільдія «ВікторіАл»

За організацію корпоративного святкування Нового року відповідають партнери компанії. Цього року для співробітників компанії планується похід до театру та святкова вечеря. За допомогою організації і проведення корпоративного заходу вирішується завдання зближення команди співробітників та підвищення ефективності їхньої подальшої роботи. У нашій компанії працюють достатньо активні люди, тому вони беруть участь у програмі свята та проявляють себе якнайкраще. На сьогодні ми не вважаємо за доцільне залучати до організації святкування Нового року спеціалізовані агенції та справляємося власними зусиллями.

З метою привітання партнерів та колег з новорічними святами ми робимо спеціальну розсилку, в межах якої надсилаємо листівки.

Олександр Оніщенко, адвокат, керуючий партнер АК «Правочин»

АК «Правочин» уже тривалий час практикує привітання колег та клієнтів з новорічними і не тільки святами. У нашому «арсеналі» вже були і брендовані календарі, блокноти-щоденники, оригінальні листівки. Останні три роки за допомогою своїх партнерів, друзів та одночасно клієнтів з харківського рекламного агентства «ВВС», АК «Правочин» поздоровляє юридичну і не тільки громадськість з Новим роком за допомогою електронної відео-листівки. Цього року вона буде зовсім нетрадиційною в усіх розуміннях, але це варто побачити і почути.

У списку електронних адрес клієнтів, партнерів та колег, яким во­на буде надіслана, вже понад триста позицій. Тож дочекайтесь!

Щодо інших подарунків, які ми готуємо під новорічну ялинку, то це переважно сувенірна продукція з нашими логотипами, яка, сподіваємося, буде корисною і тривалий час буде носієм символіки АК «Правочин» (ручки, блокноти, ялинкові прикраси, календарі тощо). Напевно, варто погодитись, що труднощі з пошуком чогось оригінального цікавого та красивого все ж є.

Пропозиції компаній, що професійно працюють над виготовленням брендованих речей, не надто привабливі, як правило, це стандартний набір. Відтак, доволі часто нам, юристам, як творчим особистостям, доводиться використовувати свою фантазію і в цьому напрямку. І це дає доволі непогані результати. Так, торік одним із наших юристів був запропонований нетривіальний, жартівливий і кумедний дизайн новорічної листівки. Цього року в подарунок нашим клієнтам ми приготували яскравий, новорічний фоновий малюнок робочого столу для монітору ПК, що створює надзвичайну атмосферу свята та казки.