Преамбула: Сфери аутсорсингу

Сергій ТЮРІН,
партнер адвокатського об’єднання «С.Т. Партнерс»

Сергій ТЮРІН

Аутсорсинг у діяльності юридичних фірм має досить широку сферу застосування: PR, підбір персоналу та інші послуги, яких дуже багато. Тому дозволю собі зупинитися лише на деяких його аспектах, пов’язаних із зверненням юридичних фірм до своїх колег по цеху за наданням юридичних послуг.

Безпосередньо у практиці АО «С.Т. Партнерс» однією з причин звернення до колег за отриманням юридичних послуг зазвичай є необхідність у супроводі вузькопрофільного блоку питань, що, в свою чергу, обумовлено відсутністю серед практик об’єднання відповідного напряму.

Тут, звичайно ж, можна відзначити актуальність славнозвісного нішування юридичних фірм, про яке було багато сказано в гострий кризовий період, коли фірми застосовували всілякі прийоми для зміцнення або пошуку своєї конкурентної переваги. І, за моїми спостереженнями, компанія вузької спеціалізації є ефективнішою за більшістю показників. Тому першим критерієм, який варто було б відзначити при виборі компанії для супроводу проекту, це максимальне зосередження її діяльності на конкретній практиці.

Другим критерієм, безумовно, є професійна репутація фірми або персонально колеги, до яких ми звертаємося. Іншими словами, необхідно розуміти, чи володіє наш потенційний контрагент тією мірою відповідальності та залученості, якої достатньо для реалізації наших зав­дань та досягнення бажаної мети. Це — один із найважливіших критеріїв, який убереже нас від ризику «червоніння» перед клієнтом за зрив термінів або поверхове ставлення до його проекту.