№03 Березень 2013 року → У вільний час

Автостоп: Спортивний BMW ALPINA B7 Bi-Turbo

Ніка ГЛАЗУНОВА

Нова модель об’єднує такі поняття, як «ексклюзивність», «потужність» і «комфорт», досягаючи в цьому ідеальної гармонії

Новий BMW ALPINA B7 Bi-Turbo об’єднує такі поняття, як «ексклюзивність», «потужність» і «комфорт», досягаючи в цьому ідеальної гармонії.

У новій моделі втілено четверте покоління автомобілів на базі 7 серії BMW. Завдяки таким видатним попередникам, як B12 6.0 та B7, ALPINA встановила новий стандарт у преміум-класі. Дизайн моделі Bi-Turbo, який є гордістю BMW ALPINA, поєднується з кращими ніж у попередників характеристиками обертаючого моменту, що сприяє економії палива.

Еволюція дизайну

Еволюція дизайну традиційних двадцятиспицевих коліс ALPINA CLASSIC 21“ підкреслює сучасні лінії B7 Bi-Turbo і додає йому безпомилково пізнавану подобу. Форма переднього і заднього спойлерів слідують чітко сформульованим аеродинамічним цілям і скорочують підіймальні сили на передній і задній осях на 30 % та 57 % відповідно. Здвоєні вихлопні труби зліва і справа переходять у характерну задню накладку бампера й додають мужності і без того брутальному дизайну B7 Bi-Turbo.

Атмосфера розкоші і сучасний дизайн інтер’єру гарантують відчуття благополуччя. При відкритих дверях салону погляд неодмінно зупиняється на металевих емблемах ALPINA, що підсвічуються блакитним світлом. Кермо SWITCH TRONIC обтягнуте шкірою LAVALINA найвищої якості. Стрілки циферблатів приладової панелі виконані в червоному кольорі, підсвічування фону — в синьому. Інформація відображується на рідкокристалічному моніторі Black Panel. Класична обробка салону ексклюзивним лавровим деревом ALPINA «Мюрте» з вишуканим узором, що рідко зустрічається на тихоокеанському побережжі США, забезпечує теплу атмосферу.

Новий привід

Уперше ALPINA об’єднала в цьому класі автомобілів потужний і високомоментний силовий агрегат з опціонною повнопривідною системою, щоб добитися ще більшого тягового зусилля і свободи в будь-якій дорожній ситуації.  У трансмісії B7 Bi-Turbo використані технічні рішення інтелектуальної і динамічної систем повного приводу xDrive, яка залежно від ситуації в лічені мілісекунди плавно розподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями.

Власна система управління розподілом обертаючого моменту від ALPINA суттєво збільшує динаміку руху і маневреність, зокрема, при високих поперечних прискореннях, забезпечуючи тим самим несподівану спортивну керованість. Поруч з оптимальною маневреністю при прискоренні система забезпечує і максимальний рівень безпеки завдяки постійному контролю режимів руху й активному розподілу тягового зусилля.

Об’єднана в єдину мережу з усіма активними системами управління і контролю система повного приводу пропонує незвично широкий для повнопривідних ­автомобілів спектр відчуттів від керування B7 Bi-Turbo. Унікально: завдяки електронно-контрольованій ходовій частині, що складається з систем Dynamic Damping Control і Dynamic Drive (активна стабілізація поперечної стійкості), водій може цілеспрямовано управляти характеристиками свого повного приводу за допомогою перемикача динаміки руху.

Один погляд на криву потужності та обертаючого моменту красномовно підкреслює, що B7 Bi-Turbo без великих зусиль і вже на низьких обертах двигуна упевнено набирає швидкість. Максимум доступного обертаючого моменту знаходитися в широкому діапазоні, який у парі з адаптованою 6-ступінчатою спортивною АКПП ZF надає неперевершений комфорт за будь-якої дорожньої ситуації. Налаштування ALPINA SWITCH-TRONIC перемикаються в автоматичному режимі м’яко і комфортно, що завдяки спортивному і механічному режимам надає водієві можливість обирати перемикання на будь-який смак та дорожню ситуацію.

Поєднання економічної витрати палива 9,9 л на 100 км і рівень викиду СО2 — 230 г на км, що відповідає нормам екологічності Євро-5, високотехнологічний двигун з безпосереднім уприскуванням доводить, що високий рівень керованості і низька витрата палива не є взаємовиключними умовами експлуатації. Максимальна потужність силової установки V8 з чистого алюмінію досягає 540 к.с. при помірних 5 200—6 250 об./хв., обертаючий момент 730 Нм в діапазоні 2 800—5 000 об./хв., унаслідок чого B7 Bi-Turbo розганяється до 100 км за 4,6 секунди, несамовито продавлюючи встановлене електронікою обмеження швидкості 312 км/год.

Спритність бізнес-класу

Серійно встановлювана електронна ходова частина з системами DynamicDampingControl і DynamicDrive дозволяє водієві змінювати налаштування ходової частини (три рівні: comfort, normal, sport) за допомогою перемикача динамічності руху. У поєднанні з колесами 21 (при усвідомленій відмові від технології RunFlat) досягаються дуже плавні і безпосередньо діючі налаштування ходової частини, які згладжують жорсткість спортивних характеристик, що одночасно додають седану спритності бізнесу-класу. B7 Bi-Turbo дарує незвичайну маневреність управління, комфорт водіння як на трасі, так і у випробуваннях на бездоріжжі, забезпечуючи максимальний комфорт і безпеку.