Колонка редактора: А у нас сьогодні кішка…

Нині багато уваги приділяється просуванню юридичної фірми у соціальних мережах. Консультанти дають безліч порад щодо того, як створювати профіль, як доносити до клієнтів та колег потрібну інформацію тощо. Можливо, ще рік-два тому профілі фірми на тому ж Facebook справді приносили маркетингову користь. Але зі зростанням народної любові до соціальних мереж автоматично зростає кількість друзів у кожного з учасників мережі. І навіть той, у кого кількість друзів не рахується сотнями, вже не може зайти на сайт, почитати останні новини та подивитися думки колег з певного приводу, оскільки багато хто з цих колег регулярно «засмічує» френдстрічку котиками, роздумами відомих осіб тощо. Аби знайти серед цього різнобарв’я щось корисне, потрібно переглянути, як мінімум, кілька десятків постів. Зрозуміло, що кожен має право «лайкати» все, що хоче на цей момент, тим більше, що комусь і котики або слова про ідеальну жінку можуть принести користь. Але про яке просування може говоритися за таких умов?

Тим часом у світі з’явилася нова тема для обговорення — пошук інформації в Інтернеті і, зокрема, соціальних мережах. Для юристів корисна навичка, між іншим. А поки ви її опановуватиме, пропоную переглянути останні новини на сторінках «УЮ» — без котиків та іншого спаму.

 

АЛЕСЯ КОСМИНА,
головний редактор