№04 Квітень 2013 року → У вільний час

Автостоп: Масштабна прем’єра

Ніка ГЛАЗУНОВА

В Україні відбулася масштабна автомобільна прем’єра. Кросовер Toyota Rav4 презентували одночасно у 26 містах

Компанія Toyota — світовий лідер продажів автомобілів за підсумками 2012 року — продовжує дивувати своїх прихильників. Від початку нинішнього року на українському автомобільному ринку з’явилися: новий стильний хетчбек Auris, мінівен Verso і чергова прем’єра — кардинально оновлений Rav4. Важко назвати інших автовиробників, здатних підтримати настільки високі темпи оновлення модельного ряду. Постійне удосконалення, технологічний прогрес у поєднанні з високою якістю продукту і пояснює успіх Toyota. Новинка була надзвичайно очікуваною, тим більше, що виробник зробив Toyota Rav4 не лише кращою, але й дешевшою у базовому виконанні, а в інших комплектаціях значно розширився перелік опцій.

Основні відмінності

Новий кросовер, створений на платформі попереднього покоління Rav4, суттєво додав у розмірах (30 мм завширшки і 200 мм завдовжки), об’єм багажного відділення складає 547 л. Довжина багажного відділення нового Rav4 збільшилася до 1 025 мм. Нові двері багажника з інтегрованим спойлером на даху тепер відкриваються вгору, а запасне колесо — у піддоні багажника. Серед основних відмінностей нового Rav4 — більш продумане положення водія, модернізовані передня і задня підвіски, вдосконалений електропідсилювач рульового управління і новий режим Sport для сучасної системи повного приводу, а також інтегрованої системи динамічного управління. Плюс збільшений дорожній просвіт і готовність працювати в умовах суворих зим.

Фірмові риси

У зовнішньому вигляді простежуються характерні для нинішніх Toyota (Auris, Verso) рішення в стилі «акцент на нижній частині» (Under Priority) і витримка передньої частини в «строгому стилі» (Keen Lock), що надає новій моделі більш енергійного і строгого вигляду. Дизайнери врахували претензії до стилю попереднього покоління, що багатьом здавався дуже жіночим, хоча й гармонійним. При цьому збільшилася видима довжина капоту (на 170 мм) і на 8 % зменшилася товщина передніх стійок, що позитивно позначилося на обзорі та зручності маневрування. Дещо спірними здалися два рішення: загальна темна спідниця по всьому периметру кузова і простакувате вирішення корми (аналогічне універсалові Caldina для японського ринку). Утім, багатьом так може здатися через звичку бачити на всіх попередніх поколіннях запаску на задніх дверях. З попередньою моделлю спільність можна виявити у вирішенні трикутної задньої стійки і дисків коліс (тут приємно, що зберегли колишню розмірність: це порадує запасливих власників).

Затишний інтер’єр

В інтер’єрі явно простежується акуратна дизайнерська робота із збереження фірмових рис моделі, що давно стали звичними, з новими лініями — в першу чергу це стосується двоповерхової передньої панелі та «бумерангів» на дверних панелях, але вирішених на абсолютно новому дизайнерському рівні. Нижня губа, обтягнута шкірою з акуратною строчкою, тішить око і додає домашнього затишку, крім того, є приємною на дотик. Дещо незвичний вигляд має обробка деяких вставок «під карбон», але відчуття явного відторгнення це не викликає, аби тільки фактура не дуже дряпалася при експлуатації. Комбінація приладів втратила стрілочного покажчика температури двигуна (тепер це смужка на ЖК-екрані). Дизайн і ергономіка керма багато в чому вже знайомі по останньому рестайлінгу попереднього покоління. Трохи змінився дизайн кнопок (а більшість останніх кнопок на панелі ведуть свій родовід через декілька поколінь Toyota — дивна економія «на сірниках»). Власне розташування кнопок на панелі викликає неоднозначну реакцію: деякі, хоч і рідко використовуються, прибрані ну дуже далеко. Дизайн і функції штатної мультимедійної системи з екраном 6,1" можна визнати мінімально достатніми, але над якістю переведення навігаційних повідомлень явно потрібно попрацювати фахівцеві.

Для нової ToyotaRav4 доступні дев’ять кольорів кузова, включаючи три нових для цієї модельної лінійки: сіро-блакитний металік, темно-зелений металік і чорний металік. Модель пропонуватиметься на українському ринку в чотирьох комплектаціях: Comfort, Live, Active і Lounge. Ціни на базову версію з 2-літровим бензиновим мотором, 6-ступінчатою МКПП і переднім приводом стартують з 227 820 грн, з 2,5-літровим бензиновим мотором і 6-ступінчатою АКПП — з 319 519 грн, з 2,2-літровим дизелем і 6-ступінчатою МКПП — з 300 445 грн. Доплата за колір металік — 4 810 грн.