№12 Грудень 2012 року → У вільний час

Автостоп: Досконалий BMW ALPINA B5 Bi-turbo

Ніка ГЛАЗУНОВА

Компанія ALPINA представила новинку модельного ряду 2012 — BMW ALPINA B5 Bi-turbo. Вишукано відшліфований симбіоз спортивності, комфорту та розкоші досягає в новій моделі абсолютно нового масштабу

Чудова потужність і високий обертаючий момент гарантують чудові ходові якості, що поєднуються з найкращими в своєму класі показниками витрати палива і викидами CО2. Нейтральна поведінка автомобіля, маневрена керованість і добре регульована ходова частина задовольняють найвищі вимоги щодо спортивності та комфорту.

Ручна робота і сучасні технології

У новій моделі B5 Bi-turbo вдалося переконливо і по-новому інтерпретувати типові для ALPINA чесноти і дизайнерські особливості, а також підкреслити оновлений динамічний зовнішній вигляд. Незважаючи на імпозантну подобу, створюється враження елегантності та граційності, навіть якщо автомобіль не в русі. Динамічно виконана передня частина приголомшує вигостреними спортивними лініями, значні повітрозабірники забезпечують оптимальний приплив охолодженого повітря. У комбінації із заднім спойлером загальні аеродинамічні характеристики B5 Bi-turbo — оптимальні стосовно безпеки і стійкості для всього діапазону швидкостей. У результаті цього зменшення аеродинамічного опору досягає 80 % на передній і 10 % на задній осі. Компоненти салону виконані звично у стриманому елегантному стилі та підкреслюють ексклюзивне походження B5 Bi-turbo. Комфорт і зручність для водія і пасажирів забезпечує широка комплектація з шкіряною оббивкою, комфортні сидіння із різноманітними настройками, навігаційна система з комплектом для мобільного телефону, Bluetooth і ксеноновим освітленням. Оброблене вручну шкірою LAVALINA кермо з кнопками SWITCH-TRONIC можна легко коректувати завдяки електронному регулюванню рульової колонки. Класична обробка ALPINA коштовними породами дерева Myrte — ексклюзивного кореня з сімейства лаврових, яке росте лише на тихоокеанському побережжі США, — створює затишну атмосферу.

Вищий клас з потужності і витрати палива

Доповнення Bi-turbo в найменуванні моделі вказує на два специфічних для ALPINA паралельно функціонуючих турбонагнітача з великими роторами нагнітачів. Турбонагнітачі вбудовані у V-подібну восьмициліндрову конструкцію двигуна. Ця концепція приводу дозволяє досягати максимального обертаючого моменту раніше і в ширшому діапазоні частот обертання, а також забезпечує швидшу реакцію при низькій частоті обертів двигуна. У циліндрах функціонують адаптовані високоефективні поршні MAHLE, спеціально розраховані на термодинамічні навантаження двигуна, з тиском наддуву до 1,2 бар і ступенем стискування 9,2:1. Крім того, система безпосереднього вприскування бензину і система DOPPEL-VANOS сприяють тому, що модель B5 Bi-turbo за витратою палива і викидам займає лідируюче становище в своєму сегменті: 10,5 (турінг: 10,6) л/100 км і 244 (турінг: 247) г/км CО2 (сукупна витрата згідно із стандартом ECE).

Мультиталант з 8 передачами

Модернізована в співпраці з фірмою ZF 8-ступінчаста спортивна автоматична коробка передач з SWITCH-TRONIC встановлює в B5 Bi-turbo нові критерії. Керуючись філософією ALPINA, інженери витратили на розробки і проведення випробувань у поїздках тисячі годин, щоб ця автоматична коробка передач у комбінації з високоефективним приводом отримала особливу комфортабельність і спортивність. Поєднання високого обертаючого моменту з 8 передачами надає в автоматичному режимі особливий комфорт перемикання передач — лише за супутньою акустикою та «динамічним тахометром» можна відзначити перемикання передач, що виконуються абсолютно без переривання тягового зусилля. Навіть при низьких швидкостях забезпечується прослизання на високих передачах, що покращує комфорт та мінімізує витрату палива. У ручному режимі водієві надається повний контроль над передачами. Кнопки перемикання SWITCH-TRONIC розташовані ергономічно і естетично на задній частині керма, з їхньою допомогою водій може здійснювати перемикання залежно від дорожньої ситуації і траєкторії руху. Інтелектуальна комбінація таких ульт­расучасних технологій для приводів і коробок передач забезпечує B5 Bi-turbo чудові ходові якості. У дорозі досягається максимальна швидкість 319 (турінг: 316) км/год., розгін до100 км/год. здійснюється всього за 4,5 (турінг: 4,6) секунди! Навіть якщо причини так квапитися бувають рідко, щедрі розміри високоефективної гальмівної системи з вентильованими дисками гальм (з діаметром 374 мм спереду і 345 мм ззаду) забезпечують гальмування на найвищому рівні без збитку для комфорту.

Плавність і спортивність

Часи, коли «спортивна жорсткість» була невід’ємною характеристикою ходової частини, залишилися у минулому. Щоб відповідати найвищим вимогам комфорту, повсякденного використання і за необхідності блискавичної реакції при управлінні, модель B5 Bi-turbo оснащена електронно-регульованою системою динамічного контролю жорсткості амортизаторів (Dynamic Damping Control). За допомогою перемикача системи контролю динаміки руху на центральній консолі водій може обирати режими — Normal, Comfort, Sport і Sport+. Ця уміло підлагоджена система компанії ALPINA пов’язана воєдино з іншими параметрами, важливими для динаміки руху, такими як амортизація ударних навантажень, момент опору повороту і система регулювання гальмування. Таким чином, для водія залежно від його настрою доступний характер динаміки руху, відповідний обраній програмі. B5 Bi-turbo без зусиль переходить від вишуканого стилю їзди до спортивного. Опційно можлива установка системи управління активною підвіскою (Dynamic Drive), яка зменшує моменти кочення навколо продольної осі при поворотах і додає B5 Bi-turbo ще вищу маневреність.

Уперше для B5 Bi-turbo можна придбати нові зимові колеса з дозволеною максимальною швидкістю 255 км/год. (седан),  240 км/год. (турінг) у масштабах 8,5 х 20 спереду і 9,5 х 20 ззаду із 255/35 M+R резиною.