Преамбула: Бути найкращим

Олексій КОТ,
керуючий партнер ЮФ «Антіка»

Клієнт — наше все! Це найбільша цінність юридичного бізнесу, його основа та його надія. Щодня ми працюємо над тим, щоб зберегти та примножити свою клієнтську базу. Працюємо важко, самовіддано, вибудовуючи довірчі відносини, шліфуючи юридичну майстерність. Намагаємося відповідати все більшій кількості критеріїв, аби закріпити свої позиції на ринку та мати перспективи подальшого розвитку.

Наше головне завдання — не допустити навіть ризику втрати клієнта. До втрати клієнта може призвести безліч причин, але, вочевидь, найчастіше — нерозуміння потреб клієнта або невідповідність його очікуванням і сподіванням. Ще більш прикрим буде банальна недостатність уваги та комунікації.

Клієнт юридичної фірми стає все більше вимогливим. Щоб мати конкурентну перевагу, сьогодні замало надавати лише якісні юридичні консультації або бути не гіршим за інших. Необхідно розуміти бізнес клієнта та пропонувати йому правильні й життєспроможні бізнес-рішення. Власне, ефективність юридичного консультанта стає здебільшого його головним показником та найважливішою оцінкою з боку клієнтів. Потрібно бути найкращим, причому найкращим для свого клієнта.