№12 Грудень 2013 року → У вільний час

Колонка редактора: Україна — культурний бренд!?

2013 рік був щедрим на події в правовому полі, економічній і політичній сферах, а також у культурному житті. Завдяки акціям протесту на головній площі столиці з осередками в інших містах країни і за її межами Україна впродовж останніх місяців не сходить з перших шпальт провідних світових засобів масової інформації. Поза сумнівом, як говорять фахівці з комунікації, рівень впізнання краї­ни підвищився, а ось чи змогли ми наростити репутаційний капітал? За результатами дослідження американських фахівців, Канада, Швеція і Швейцарія очолюють рейтинг країн з високою репутацією. Україна, на жаль, поки на 54 місці. І справа не лише в економіці. Це відбувається ще й тому, що в світі досі не так уже й доб­ре знають, що таке Україна, хто такі українці, що є українською ідентичністю. Український культурний бренд необхідно розвивати і такі премії, як PinchukArtPrize, для молодих митців цьому сприяють. Сподіваємося, наступний рік принесене нові перемоги Україні та українцям і багато цікавих подій, що розвиватимуться винятково у правовому полі. Зі святами вас, шановні правники!

 

Ніка Глазунова
редактор розділу «У вільний час»