№12 Грудень 2013 року → У вільний час

Автостоп: Свята у колі сім’ї Volkswagen Golf 7

Volkswagen Golf 7 обростає версіями. Автоконцерн вирішив розширити сімейство цієї моделі завдяки новим авто: серед них як очікувані — універсал Golf Variant, спортивний Golf GTI, компактвен Golf Plus, так і незвичайні — на електротязі, газовому паливі та з гібридним приводом

TSI Ecofuel

Golf 7 TSI Ecofuel має подвійну систему живлення. У ніші багажника цієї моделі, де зазвичай лежить запаска, встановлений 97-літровий газовий бак. Заправний люк має дві горловини — одна під бензин, інша під газ. Спеціально адаптованому двигуну, в принципі, однаково, на якому паливі працювати. Інженери Volkswagen вважають таку версію актуальною для тих країн, де бензин і солярка помітно обігнали за вартістю газ, а інфраструктура для електрокарів ще недостатньо розвинена. При цьому робота на газовій суміші виділяє помітно менше шкідливих речовин. При повному бензиновому і газовому баках Golf 7 TSI Ecofuel долає 1 300 км з шестиступінчастою «механікою», а на версії з «роботом» DSG витрата ще менша, а радіус дії — більший. Згідно з паспортними технічними характеристиками двигуна Volkswagen Golf, 110-сильний турбомотор 1,4 TSI споживає в середньому п’ять літрів бензину або 3,5 кг газу на 100 км шляху. Однак на практиці ці цифри виявляються трохи вищими. Причина в тому, що система управління двигуном заради екології ретельно згладжує його реакції на подачу газового палива. Це призводить до того, що водій часом різкіше і частіше працює акселератором. Кермувати цим автомобілем треба плавно, вдумливо і розмірено. Утім, по-іншому навряд чи вийде, адже прискорення до сотні у цієї версії Гольфа займає довгі 10,7 с.

Golf 7 PHEV

Гібридна версія Golf 7 PHEV перебуває на стадії активних випробувань. Це перший в історії Volkswagen двомоторний автомобіль, що підключається до мережі, має всі шанси потрапити в серію. Під капотом встановлений 150-сильний бензиновий двигун 1,4 TSI. У єдиному блоці з ним — електромотор віддачею 50 к.с. Під заднім диваном розташований блок батарей, тому важить Golf PHEV на 180 кг більше за стандартний хетчбек. Запасу суто електричного ходу має вистачити на 50 км шляху, але чим активніше автомобіль розганяється, тим швидше тане заряд в акумуляторах. Електродвигун видає максимум тяги одразу після старту і до 130 км/год. напористо розганяє машину. У режимі Sport Mode обидва мотори автомобіля вступають у роботу спільно. Параметри розгону до «сот­ні» інженери поки не розголошують, але в кулуарах говорять, що вони достатьоно солідні.

Електромобіль e-Golf

Запас ходу на електротязі у e-Golf складає 175 км. Прискорення, як і у всіх електромобілів, вражає. При розгоні з перших же секунд на передні колеса подається весь доступний обертаючий момент в 270 Нм, втягуючи пасажирів автомобіля в ковші крісел. На гальмуванні електроверсія Golf 7 використовує систему рекуперації енергії розділену на три рівні — мінімальний, середній і максимальний — залежно від інтенсивності уповільнення і, як наслідок, вироблення енергії для батарей. Водій вибирає режим за допомогою селектора — аналог важеля коробки. Процес розподілу електроенергії можна спостерігати на величезному дисплеї.

Golf 7 Variant

Світова прем’єра сьомого покоління Volkswagen Golf 7 Variant відбулася в березні 2013 року на автосалоні в Женеві. В Україні автомобіль продається з вересня. Відзначимо, що модель у кузові «універсал» цього року відзначає своє 20-річчя. Тож нове покоління виходить на ринок саме до ювілею. Golf 7 Variant помітно більше і просторіше хетчбека. Модульна платформа, на якій побудований Volkswagen Golf 7, дозволила збільшити розміри салону і багажника. Крім того, завдяки збільшеній до 453 см дов­жині кузова стійку даху змістили. Тепер розташовуватися на задньому ряду і залишати його стало зручніше. Збільшився й обсяг багажника з 560 до 605 літ­рів. Мотор­на гамма Golf 7 Variant представлена у п’яти турбованих бензинових двигунах об’ємом 1,2 і 1,4 л потужністю від 85 до 140 к.с., і двох турбодизелях об’ємом 1,6 і 2 л віддачею 105 і 150 к.с. Коробки передач — шестиступінчаста «механіка» і два варіанти «робота» DSG з шістьма або сімома ступенями. Динаміка розгону з місця до 100 км/год. — від 8,6 до 12,6 с, залежно від версії. Пізніше універсал, так само як і хетчбек, обзаведеться модифікацією Ecofuel, що працює на природному газі і бензині.

Golf 7 Plus

Автомобіль Golf 7 Plus 2014 року було показано пресі із затемненим склом, що свідчить про неготовність інтер’єра. Утім, і технічна начинка поки опрацьована не до кінця. За словами інженерів, в основі моделі буде модульна платформа MQB, а довжина Golf 7 Plus складе 4,3 м. Проте найголовнішим нововведенням цієї версії стане її дизайн. Він більш агресивний, ніж у попередньої версії Golf Plus: вузькі, злегка розтягнуті вгору фари, блискучі, немов леза, решітка радіатора, динамічні боковини кузова. Наразі сімейний Golf 7 Plus 2014 найбільш далекий від конвеєра член сімейства.