№03 Березень 2014 року → У вільний час

Автостоп: Нова розробка Peugeot

У нового флагмана французьких левів Peugeot 508 з’явився неординарний брат — повнопривідний гібридний універсал RXH з двома моторами: дизельним та електричним

Зовні від звичайного універсала RXH відрізняється шильдиком Hybrid4, захисними пластиковими накладками та агресивними світлодіодними смужками під фарами. Таку агресивність міські жителі цінують, мріючи про пригоди на розбитих дорогах або навіть там, де їх немає. Але виробники підкреслюють: Peugeot 508 RXH — не позашляховик. Це практичний універсал підвищеної прохідності, який дбайливо ставиться до навколишнього середовища. 508 RXH також не є спорткаром, хоча й має 200 коней: 163 дизельних і 37 електричних. З розширеною на 40 мм колісною базою і збільшеним на 50 мм дорожнім просвітом, RXH займає свою особливу нішу, зберігаючи всі притаманні лінійці 508 характеристик — задоволення від водіння, елегантність і статус. У кабіні Peugeot 508 RXH встановлена елегантна біла підсвітка (приладова панель, дисплеї і різні зони освітлення), яка підкреслює ретельне опрацювання кожної деталі й елемента обробки.

Ставка на екологічність

Peugeot 508 RXH пропонується винятково в комплектації з двигуном 2,0 л HDi FAP HYbrid4 — першим дизельним гібридом у світі. 508 RXH — це синонім свободи і задоволення від водіння. Враховуючи максимальну потужність у 147 кВт (200 к.с.), повний привід і максимальний обертаючий момент 459 Н/м, Peugeot 508 призначений для використання з будь-якою метою та за будь-яких умов. Крім того, модель відкриває нові перспективи в сегменті — 100-відсотковий електричний режим, що ідеально підходить для поїздок містом, зменшене споживання палива в змішаному циклі — 4,1 л/100 км і викиди CO2 — 107 г/км. За останні роки компанія Peugeot значно перевершила конкурентів за рівнем продуктивності та економії, створивши дизельні двигуни HDi FAP. Сьогодні витрати палива на таких авто на 30 % нижчі, ніж у бензинових аналогів. Рівень базової комплектації відповідає високому позиціонуванню автомобіля з точки зору його технологічності. Добре оснащена модель включає систему доступу без ключа, електричне регулювання передніх сидінь, монітори в підголівниках, 18-дюймові диски, скляний панорамний дах, тоновані бокові вікна з листового скла із звукоізоляцією, аудіо- і навігаційну систему останнього покоління, дбайливо забезпечують своїм пасажирам вишуканість і високий рівень комфорту.

Розумна електроніка

Залежно від ситуації і переваг, водій може обирати один із чотирьох режимів водіння. У режимі Auto електроніка автоматично управляє системою, оптимально використовуючи двигун внутрішнього згоряння та електродвигун. Цей режим повною мірою використовує всі переваги динаміки електро-дизельного гібрида: «дизельний» передній привід, повний привід або електричний задній привід. Також у цьому режимі досягається найнижча витрата палива і мінімальний рівень викидів CO2. Усі системи оптимізовані з метою зниження загальної витрати палива.

Режим ZEV забезпечує доступ до розширеного електричного режиму. Запуск двигуна внутрішнього згоряння в цьому випадку відкладений до фази більш стійкого прискорення. Це вимагає мінімум 50 % заряду високовольт­них батарей. У цьому режимі автомобіль стає абсолютно екологічним завдяки відсутності шуму і викидів. Водій може використовувати безшумний електрорежим для поїздок містом. Електрорежим дає можливість розвивати швидкість до 70 км/год. і долати відстані до 4 км. Ці цифри можуть змінюватися залежно від географії маршрутів, використання допоміжного обладнання і характеру водіння.

Режим повного приводу 4 WD, призначений для поліпшення тяги, змушує працювати обидва двигуни одночасно. Таким чином, передні колеса приводяться в дію дизельним двигуном, а задні — електромотором. Розподіл обертаючого моменту може досягати 40 % на задню вісь, при дуже низькій швидкості, і може змінюватися залежно від умов зчеплення і швидкості. Повний привід не є пос­тійним — електронні блоки управління контролюють роботу задніх коліс з метою обмеження споживання енергії. Коли акумулятори розряджені, функція повного приводу завжди доступна завдяки генератору постійної потужності. Цієї додаткової енергії достатньо для підтримки тяги в пріоритетних ситуаціях, при запуску або низькій швидкості.

Режим Sport дозволяє швидше переключати передачі на більш високих обертах двигуна, ніж у режимі Auto, і повний динамічний потенціал 508 RXH мобілізується для досягнення максимальної продуктивності. У цьому режимі Peugeot 508 RXH користується додатковими перевагами поєднання звичайного та електричного двигунів у фазах прискорення, коли потрібен негайно потужний заряд енергії. У цьому режимі розгін від 0 до 100 км/год. складає 8,8 секунди, прискорення від 80 до 120 км/год. — усього 6,6 секунди.

Ціна Peugeot 508 RXH стартує від 467 100 грн. Цей автомобіль для тих, хто піклується про довкілля і готовий підтримати свою життєву позицію, в тому числі й грошима.