Колонка редактора: Кліматичні досліди

Алеся КОСМИНА

Для юридичного бізнесу, особ­ливо тих його представників, які спеціалізуються на затребуваних незалежно від ситуації у країні практиках, чергова криза є тестом на винахідливість. Адже попит на юридичні послуги суттєво підвищується, а платоспроможність клієнтів прямо пропорційно знижується. І виграють ті компанії, які зможуть швидко зорієнтуватися, що саме сьогодні треба запропонувати клієнтові, на чому оптимальніше зекономити та у чому варто проявити гнучкість (так, щоб і репутацію не втратити, і без прибутку не залишитися). Відносно позитивним є те, що нинішня криза не є неочікуваною — всі загартувалися ще у 2008 році, коли бізнес різко спустився з небес на землю і вже не розслаблялися, тож істерики сьогодні не спостерігаються. У той же час ситуація ускладнюється абсолютною невпевненістю щодо завтрашнього дня — всі готуються до найгіршого, тихенько сподіваючись на позитивні зміни у державі та її інвестиційному кліматі.

Тож у цьому номері «УЮ» ми вирішили зосередитися на обговоренні очікувань учасників ринку юридичних послуг і на тих заходах, які вони сьогодні застосовують, щоб як мінімум не втратити своїх позицій.

 

Алеся КОСМИНА
головний редактор