Колонка редактора: Ідеї і технології

Не було б креативу, так криза допомогла. Такої кількості ідей, маркетингових та PR-зусиль український юридичний ринок не бачив уже давно, точніше — взагалі ніколи не бачив. За прогнозами гравців, нас­тупний рік переживуть далеко не всі, тож зусилля із просування свого бізнесу юрфірмами цілком виправдані. Причому якщо загальносвітовою тенденцією (не в останню чергу через значну фінансову оптимізацію кожного бізнесу) є злиття юркомпаній, то в Україні спостерігається подальше дроблення та активне змагання за кожного платоспроможного клієнта. І тут, як кажуть, усі засоби доречні — і оригінальні технологічні ідеї, і проведення різноманітних заходів, і навіть пряма реклама. Рекомендації — це, звичайно, добре, але лише на них нині покладатися важко, адже сарафанне радіо не завжди працює так само швидко і ефективно, як креативність конкурентів та їхня здатність швидко реагувати на виклики часу і сюрпризи від уряду та парламенту. Про те, які маркетингові інструменти приносили у 2014 році найбільшу користь і чим маркетологи та парники збираються дивувати наступного року, читайте у цьому номері УЮ. І доброго нам усім ринку!

 

Алеся космина,

головний редактор