Преамбула: Формула бізнесу

Артем АФЯН,
керуючий партнер АО «Юскутум»

Якщо прибрати столи, стільці та ком­п’ютери, то репутація є єдиним активом, на який працюють юристи. У роботі потрібно спрогнозувати всі ризики, які можуть спіткати цю цінність, оскільки репутація дуже важко здобувається і надзвичайно легко втрачається. У сервісному бізнесі, до якого належить юриспруденція, виведена формула, за якою один негативний відгук вартий десяти позитивних. А враховуючи складність отримання нових клієнтів, ми можемо бачити, що ціна помилки юриста надзвичайно висока. Тож якщо ви ніколи досі не боялися за свою репутацію, то вам або надзвичайно щастило, або ви просто ще мало досягли.

Звісно, треба зважувати на те, що інформаційний портрет не може складатися лише з позитивних відгуків, окрім випадків, якщо він не прописаний винятково бабусею та матінкою. У ньому також є негативи. У кожної компанії вони індивідуальні. По-перше, потрібно змиритися з тим, що вони відображають реальну картину. Не варто списувати все на заздрощі конкурентів. Зернятко правди у кожному кинутому камені знайти можна. І, по-друге, негативну критику варто сприймати як можливе продовження ваших сильних сторін. З таким негативом просто треба навчитися працювати.

-->