International: Як попередити конкурентні кібернапади

Купіть кілька доменів

Дуже часто для антиконкурентних дій використовуються доменні назви, схожі до домену компанії, на яку здійснюється атака. Зокрема, при виведенні пошуковими системами результатів пошуку певного юриста або юрфірми на першій сторінці результатів можуть виводитися імена сайтів-клонів. Причому клони створюються з різних причин, найчастіше — щоб зіграти на схожості назв із більш потужним конкурентом.

Тож часто фахівці радять купити якомога більше цих схожих доменних імен. Приміром, якщо ви є адвокатом Джо Джонсоном, який керує приватною практикою з назвою Johnson Law Group та використовує URL JohnsonLawGroup.com, то варто було б також викупити такі назви, як JoeJohnson.com, JoeJohnsonLawyer.com тощо, та встановити посилання з них на основний веб-сайт. Так ви залишите конкурентам менше можливостей для того, щоб зіграти на вашому доменному імені.

Діліться своїми знаннями

На шляху до юридичної кар’єри ви, мабуть, провели чимало безсонних ночей під час навчання та не менше таких ночей під час роботи на нижчих позиціях у юрфірмі. Тож не дайте цим зусиллям пропасти просто так. Наявність особистого блогу або активне дописування на інших дискусійних інтернет-площадках дозволять продемонструвати ваші знання та вміння, а також перебувати на перших сторінках у списку результатів пошукових систем. Зробіть вашу присутнім он-лайн позитивним вираженням вашої індивідуальності та знань.

Проте не варто давати у блозі консультації з конкретних питань, зупиніться на ширших дослідженнях. Клієнт, якому потрібні відповіді на конкретні питання, може звернутися за контактним імейлом або телефоном, що завбачливо були залишені вами на сторінці із дослідженням.

Майте власні профілі на оглядових юридичних сайтах

У кожній країні із розвиненим ринком юридичних послуг є кілька ресурсів, які містять інформацію про юридичні фірми. Варто потрапити якщо не до всіх, то хоча б до більшості з них. Така присутність усюди дозволить значно розбавити або нівелювати негативні відгуки.

Аналізуйте стан своєї онлайн-репутації

Дослідити, що про вас говорять в Інтернеті, дуже легко і прос­то. Принаймні, на рівні клієнта, який шукає відгуки. Пошукові системи вам у поміч. Але робити це потрібно регулярно. Якщо такої можливості немає, можна скористатися пропозиціями самих пошукових систем. Приміром, якщо підписатися на послугу Google Alerts, система надсилатиме на імейл повідомлення щоразу, коли хтось згадає ваше ім’я чи назву фірми. До речі, саме таким чином можна контролювати і написане про конкурентів.

Стежте за тим, що пишете у блогах

Юристу, який вирішив серйозно зайнятися своєю онлайн-репутацією, не зайвим буде стежити не лише за тим, що пишуть інші про нього, а й за тим, що він пише сам. Оскільки все написане може залишитися он-лайн надовго, якщо не назавжди, і принести неприємності у будь-який момент. Тож ліпше заздалегідь подумати про можливі неприємності і не надто відверто все описувати та аналізувати.

Знайдіть хорошого консультанта

Звичайно, найкраще юристові або компанії опікуватися своєю репутацією самотужки. Але якщо такої можливості з певних причин немає, то обирати консультанта потрібно дуже ретельно. Не секрет, що сьогодні подібних консультантів (як, власне, і просто маркетингових і піар-консультантів) розвелося стільки, що відшукати серед них професіоналів стає дедалі важче. Тому до питання потрібно підходити обережно і ретельно, досліджуючи, в свою чергу, репутацію самих консультантів з репутаційних питань. Крім того, не варто повністю віддавати розв’язання проб­леми до рук консультантів, потрібно вивіряти кожний крок та дію.