Колонка редактора: Операція «репутація»

Питання репутації юридичних фірм є дуже делікатним, оскільки консалтинговий бізнес залежить від клієнтів, яких він обслуговує. І коли клієнт потрапляє у немилість, автоматично туди ж потрапляють і всі ті, хто надавав йому послуги. Навіть якщо ти робив абсолютно те саме, що й твій конкурент для іншого клієнта, який на даному етапі опинився «на коні і в білому». З нашою політичною нестабільністю не знаєш, де впадеш і яким чином організувати стовідсотковий захист від плям на репутації. З іншими випадками, які можуть вплинути на імідж, ситуація дещо простіша — є можливість передбачити наслідки і за розробки правильної PR-кампанії можна повернути все у позитивне русло.

У будь-якому разі юрфірмам нині доводиться докладати чимало зусиль для управління репутацією. Цим частково пояснюється і величезна кількість заходів та КСВ проектів, і активне просування фірм у медіа. І той факт, що донедавна юридичний бізнес не прагнув особливої публічності, дає змогу сьогодні багатьом компаніям ліпити цю репутацію практично «з нуля». Тим, хто встиг своїми діями «прославитися» на ринку й у суспільстві раніше, значно важче, проте, як показує практика, вони теж успішно додають «плюсів» до своєї карми.

Отже, тема цього номера — репутація. І, звичайно, реформи. Без них сьогодні жити вже неможливо, хоча й із ними подеколи також.

 

Алеся Космина,

головний редактор