Колонка редактора: Обличчя компанії

Завдяки конкуренції, що посилюється, та роботі, кількість якої зменшується, в юридичних фірм з’явилися час на натхнення для проведення заходів, просування співробітників, тестування нових форматів, активної комунікації та інших, не менш цікавих маркетингових речей. Окремим напрямом для роботи сьогодні є управління репутацією, оскільки юрфірмам дедалі частіше доводиться працювати над її відбілюванням. Якщо раніше інформація про не­однозначні проекти, методи роботи юркомпаній та інші плітки не виходили за межі юридичного ринку, то зараз вони активно поширюються у медіа, завдаючи реальної шкоди бізнесу. Надбанням громадськості стають цифри, прізвища, схеми і телефонні розмови. Словом, є, з чим і над чим працювати. Тож департаменти з маркетингу та PR регулярно розширюються, а вакансії для піарщиків відкриваються навіть у невеликих фірмах.

Утім, це не лише суто український кризовий тренд. Недавнє дослідження показало, що навіть у Силіконовій долині вакансій для фахівців із просування бізнесу не набагато менше, аніж вакансій для IT-фахівців. За нинішніх креативних часів мало щось зробити, головне — продати те, що ти зробив. А як ліпше продавати юридичні послуги, ми спробували дослідити у цьому номері «УЮ».

 

Алеся КОСМИНА,

головний редактор