Колонка редактора: Головна сторінка

Веб-сайти юридичних фірм сьогодні без перебільшення є обличчями компаній. Адже клієнти, навіть отримавши рекомендації, одразу починають шукати відгуки про рекомендованих юристів в Інтернеті. І, звичайно ж, з-поміж перших результатів висвічується веб-сайт фірми. Це якщо висвічується, звичайно.

Проблема українського юрбізу полягає у тому, що, попри великі можливості та відносно невелику вартість розробки сайту, багато хто і досі не приділяє достатньо уваги своїй сторінці. Розділи «у стадії розробки», відсутність потрібної і корисної для клієнтів (та й для журналістів, до речі) інформації, неадаптованість до мобільних пристроїв, новини за позаминулий рік — усе це явно не додає плюсів. Адже якщо у фірми такий безлад на сайті, то чи може в неї бути порядок у роботі? І це вже не кажучи про те, що сьогодні у тренді — активна маркетингова позиція та намагання якомога швидше залучити клієнта, поки він не вирішив пошукати ще. Інакше кажучи, хто раніше встав, того й тапки, тобто клієнт.

Тож тема сьогоднішнього спец­проек­ту — як зробити ефективним веб-сайт, який дизайн та контент обрати юридичній фірмі, щоб було і красиво, і корисно, ну, і про те, як потім це все просувати. Сподіваємося, буде цікаво!

 

Алеся КОСМИНА,

головний редактор