Тема: Дизайнерські рішення

Юлія ЧЕРВОНООКА,
PR/BD директор ЮФ AEQUO

П’ять трендів, які допоможуть створити успішний сайт юридичної фірми

Згідно з численними авторитетними національними та міжнародними дослідженнями, веб-сайт є одним з основ­них джерел отримання інформації про юридичну фірму та має значний вплив на вибір зовнішнього юридичного радника. Уже навіть цього достатньо, щоб учергове проаналізувати, наскільки ефективно він використовується. Але аудит сайту вашої юридичної фірми може стати не тільки корисним, а й захоплюючим, якщо перевірити його ще й на відповідність останнім трендам, які, на думку маркетологів, футурологів та експертів з трендвочингу, вже змінюють або незабаром змінять наше життя.

«Удосконалюватися — значить мінятися, бути досконалим — означає змінюватися часто», — влучно зазначив Уїнстон Черчіль. Підхід до розробки та розвитку веб-сайту постійно змінюється. Проте інновації, не встигаючи стати конкурентною перевагою, швидко поширюються: всі нові тренди, що начебто щойно з’явилися, вже протягом року стають класикою. Саме тому треба самостійно шукати власний підхід та постійно удосконалювати сайт, а також бути відкритим до нових та неординарних ідей, які пропонують діджитал-агентства.

Сьогодні у перенасиченому інформацією світі потенційні клієнти юрфірми занадто зайняті, щоб звертати увагу на звичайні речі. Найбільший ризик — не ризикувати взагалі, відмовляючись від сміливих ідей, зробити сайт занадто вихолощеним. Якщо сайт не містить нічого видатного, ніякої родзинки, він не запам’ятається і на нього не заходитимуть знову. Як зазначив Сет Годін у своєму бестселері «Фіолетова корова», в сучасних умовах насиченого ринку немає місця для «звичайного». Потрібно ризикувати та не боятися критики.

 

Імідж 1

Суспільство іміджів

Недавно, продовжуючи перманентний пошук відповіді на питання, що важливіше — форма чи зміст, я наштовхнулася на цитату Мадлен Олбрайт: «Ми живемо у суспільстві іміджів». Усім подобаються яскраві, нестандартні та барвисті ілюстрації. Це знайшло відображення у новому тренді — зміні дизайну сайтів на плиточний, найвідомішим прикладом чого є Pinterest. І недарма — іміджі привертають увагу, надзвичайні фотографії залишаються надовго в пам’яті, пробуджують уяву та викликають емоції, які зазвичай не здатен викликати текст. Проте варто пам’ятати, що просто гарних фотографій недостатньо. Саме наявність загальної фотоконцепції, яка відповідає позиціонуванню бренда, та ретельно підібраний візуальний ряд надасть сайту унікальності та покаже характер юридичної фірми.

Наразі майже в усіх сферах дизайн виходить на новий рівень. На думку футурологів, дизайнери вже не просто виконують тактичні завдання і не тільки розробляють продукт. Вони на рівні керівництва задають стратегічні напрями розвитку, розробляють та впроваджують інноваційні рішення, трансформуючи таким чином компанії. Дедалі частіше в організаційній структурі компаній з’являються посади віце-директорів з дизайну, які відповідають за цей напрям у всіх сферах та підрозділах.

Імідж 1. Набуває популярності велика типографіка — великий текст значно збільшує шанси на те, що його прочитають та запам’ятають

 

Імідж 2

Мобільність

Швидко збільшується кількість користувачів мобільного Інтернету. Унас­лідок цього набуває поширення мобільний та адаптивній дизайн. Це вже не просто додаткова перевага, а необхідність.

Крім того, для зручності користувачів на сайтах усе частіше застосовується такий елемент дизайну, як скролінг. І це недивно, адже дослідження чітко показують, що користувачам він подобається. Тож останнім часом з’являється все більше односторінкових сайтів, які легко читати, не відволікаючись на інші елементи. Надає такий односторінковий сайт і додаткові переваги для просування бренду, адже це ідеальний формат для сторітелінгу.

 

Сторітелінг для веб-сайтів

Загалом Інтернет надає багато можливостей для сторітелінгу, потенціал якого тільки лише починає використовуватися. Діджитал сторітелінг має свої стандарти подачі контенту. Так, під час скролінгу, як під час перегляду фільму, перед відвідувачем сайту може розкриватися захоплююча історія.

Візуальна складова, наприклад іміджі, допомагає поринути у відповідну атмосферу та набути унікального дос­віду. Менш поширеним трендом (але тим і цікавіше) є використання фонового відео. Якщо говорити про вплив на більшість органів чуттів, то переваги відео є незаперечними. Схожий тренд — використання ілюстрацій. Анімація дає змогу в простій та захоплюючій формі донести ключові повідомлення та розповісти історію. Крім того, набуває популярності велика ­типографіка — великий текст значно збільшує шанси, що його прочитають та запам’ятають.

Треба постійно удосконалюватися у сторітелінгу, щоб утримувати увагу своєї цільової аудиторії. Трендвотчери зазначають, що бренди створюватимуть внутрішні структури, які будуть більш схожі на редакційні відділи у видавництві, ніж на відділи маркетингу. Бюджети, відповідно, у першу чергу спрямовуватимуться на інвестиції у виробництво власного контенту, щоб залучати свою аудиторію.

 

Контент-маркетинг

Створюйте якісний контент, який захочуть поширювати. Гарний матеріал має бути цікавим та корисним читачам. Глибоке вивчення теми завжди відрізняє якісний контент від поверхового. Інфографіка, відеоматеріали, блоги, бюлетені, статті, кейси, великі іміджі і захоплюючі, приголомшливі фотографії, презентації, вебінари, діджитал-журнали, дослідження, мікросайти — все це сприяє позиціонуванню вас як експертів та залучає вашу цільову аудиторію.

Важливість контент-маркетингу добре усвідомлюють професіонали. Згідно з останніми дослідженнями, контент-маркетинг є одним із пріоритетних напрямів для інвестування у маркетингу. 70 % B2B-компаній цього року випускають більше контенту, ніж у минулому. 70 % людей надають перевагу отриманню інформації про компанію зі статей, а не з реклами. 70 % користувачів відчувають свій зв’язок з компанією, якщо та використовує контент-маркетинг. А ще контент-маркетинг є на 62 % дешевшим за традиційний та генерує утроє більше лідів. У компаній, які використовують контент-маркетинг, коефіцієнт конверсії сайту в шість разів вищий, ніж у тих, хто не використовує. Переконливим доводом є те, що ліди, отримані завдяки контент-маркетингу, більш якісні, ніж інші.

Імідж 2. Інтернет надає багато можливостей для сторітелінгу, потенціал якого тільки починає використовуватися

 

Імідж 3

Конкурентна співпраця (Co-opetition — Cooperative Competition)

У рамках конкурентної співпраці компанії економлять завдяки співпраці та розподілу витрат. Цей тренд стає актуальним і для розробки веб-сайтів. Недавно прочитала цікаву історію: дві конкуруючі галереї спільно створили веб-сайт та почали продавати картини в усьому світі — й обидві стали надприбутковими. Працює універсальний принцип — об’єднуючи зусилля, ми досягаємо більшого.

Загалом треба залишатися вірним айдентиці/суті свого бренду та одночасно знаходитися в постійному пошуку нових рішень. Як говорила легендарна Коко Шанель: «Мода змінюється, стиль залишається». Створюйте свою історію успіху, якою захочуть поділитися.

Імідж 3. Ретельно підібраний візуальний ряд надасть сайту унікальності та покаже характер юридичної фірми