Колонка редактора: Здрастуйте, я ваша фірма

Для українських юридичних компаній сьогодні чи не єдиним варіантом бурхливого розвит­ку (звичайно, якщо не брати до уваги сумнівні практики та обслуговування сумнівних клієнтів) є активний пошук нових ринків та клієнтів за кордоном.

Найконсервативніший та найпоширеніший варіант експансії — це похід за клієнтами, які подалися освоювати нові території або вирішувати на них спірні питання. Якщо ж клієнти не прагнуть або не можуть дозволити собі освоєння нових територій, доводиться полювати на іноземних клієнтів, які на свій страх готові ризикнути та розпочати бізнес на українській землі. Для цього юристи все частіше займаються тим, чим мали б займатися офіційні особи — рекламуванням потенціалу нашої держави та залученням іноземних інвесторів. Для цього в хід ідуть різні способи — організація заходів, участь у них, особисті візити, нетворкінг і навіть відкриття представництв «про всяк випадок».

Обидва варіанти мають як плюси, так і мінуси. Які саме, ми розбиралися у цьому номері «УЮ».

 

Алеся Космина,

головний редактор