Колонка редактора: Плюс та мінус

Будь-який бізнес повсякчас вирішує два питання: як заробити та як вдало вкласти зароблене у подальший розвиток. За великим рахунком із наповненням бюджету все більш-менш зрозуміло — юрфірми намагаються заробити, за їхніми словами, не лише для себе, а й для держави, кидаючи сили на залучення інвесторів та захист існуючих клієнтів від краху. А ось підходи до витратної частини у фірмах навіть одного сегмента кардинально відрізняються, оскільки залежать не стільки від місця на ринку конкретної компанії, загальних тенденцій та потреб клієнтів, скільки від позиції керівництва в момент затвердження бюджету, а іноді й від того, з якої ноги встав зранку менеджмент.

Часом це дає неочікувано хороший результат, оскільки імпульсивні рішення, засновані на інтуїції (яку ще можна назвати бізнес-нюхом), виявляються у даний момент найкращими. А часом такі рішення виявляються відверто провальними. Ми спробували дослідити, на що юрфірми спрямовували свої фінансові зусилля цього року та що отримали в результаті. Вийшло дещо неоднозначно, але тим цікавіше. Адже на чужих помилках вчитися завжди легше.

 

Алеся КОСМИНА,

головний редактор