№01-02 Січень-Лютий 2013 року

№01-02 Січень-Лютий 2013 року

Дискусія: ЧЕСНЕ СЛОВО

Розпорядженням Європейського агентства з безпеки продуктів харчування, що набуло сили 14 грудня цього року, заборонено згадувати у рекламі неіснуючі достоїнства продукції, що рекламується. Відтепер виробники продуктів харчування у рекламі можуть розповідати...

Далі→

INTELLECT-PRESS

Тема: МОДНА ФІРМА

Євгенія РУЖЕНЦЕВА

Західний досвід і особливості стратегічного планування юридичних бутиків?

У чому полягають головні переваги нішевих юридичних фірм порівняно з юридичними компаніями повного циклу? Якими є труднощі у започаткуванні та функціонуванні вузькоспеціалізованих юрфірм в Україні? Зарубіжний досвід

У чому полягають головні переваги нішевих юридичних фірм порівняно з юридичними компаніями повного циклу?

Далі→

International: Уроки ввічливості

Алеся КОСМИНА

У 2011 році адвокат на ім’я ­Уільям Гері Уайт був на дев’яносто днів відсторонений від роботи. Таке рішення виніс Верховний суд Південної Кароліни, розглянувши скаргу на неналежну поведінку адвоката. Крім того, суд змусив юриста пройти ще раз...

Далі→

Актуальне питання: Генератори ідей

Ніка ГЛАЗУНОВА

За даними порталів з працевлаш­тування, 13 % працюючих українців вважають, що керівництво сприймає будь-які ідеї співробітників негативно, 38 % відзначають позитивне ставлення до ініціатив, 31 % — нейтральне, а 18 % важко передбачити реакцію шефа...

Далі→

Автостоп: Новий флагман

Ніка ГЛАЗУНОВА

Автомобіль має вигляд седана, але формально є ліфтбеком (з багажного відділення є доступ до салона). Новинка вражає виразним дизайном, є містким і має гарне співвідношення ціни та якості. Rapid просторий, елегантний і в той же час доступний автомобіль...

Далі→