Преамбула: Внутрішнім комунікаціям бути!

Назар ЧЕРНЯВСЬКИЙ,
партнер ЮФ Sayenko Kharenko

У сучасному інформаційному суспільстві комунікації заповнюють усі сфери нашого життя, і будь-який розвиток уже просто неможливо уявити без них. Це стосується і розвитку бізнесу, особливо якщо цей бізнес полягає в наданні...

Далі→

Опитування: Учись, студенте!

Максим СИСОЄНКО

Літо — найкраща пора для студентів, які прагнуть здобути практичні знання. Зважаючи на це, в багатьох українських юрфірмах у цей час діють спеціальні програми для майбутніх правників. Тож «УЮ» поцікавився, як потрапити на стажування до юридичної фірми, за якими критеріями проводиться відбір студентів, які програми для студентів підтримують юридичні фірми та яку користь вони отримують від такої співпраці.

 

Далі→

INTELLECT-PRESS

Тема: Внутрішня синергія

Євгенія РУЖЕНЦЕВА

Які основні завдання внутрішнього піару в юридичних компаніях?

Якими є основні підходи до організації внутрішніх комунікацій у вашій фірмі?

Які інструменти використовуєте?

Які методи є найефективнішими для створення максимально доброзичливого мікроклімату в колективі, культивування командного духу?

Як можна досягти відчуття гордості у співробітників за приналежність до компанії? Який зарубіжний досвід може бути використано вітчизняними компаніями?

Далі→

Тема: Лише бізнес

Вікторія ЄСАУЛЕНКО,
директор з маркетингу ЮФ «Астерс»

За допомогою комунікацій можна будувати і руйнувати, налагоджувати і ламати, надихати і пригнічувати. Можна висловити власну думку, поділитися досвідом, розповісти історію. Можна безперервно базікати і бути загрозою словесного потопу для всіх оточуючих. 

Далі→