Преамбула: Не для продажу

Михайло СПАСОВ,
адвокат, партнер ЮФ Vox Legum

Говорячи про український ринок юридичних послуг, можна умовно виділити певні аспекти лояльності клієнтів до тієї чи іншої юридичної фірми.

Один із них — це лояльність іноземного клієнта до певної міжнародної юридичної фірми,...

Далі→

Тема: Картка лояльності

Дар’я СВАТКОВА

Давно минули часи, коли клієнти самі шукали юридичного консультанта, а юридичні фірми могли дозволити собі обирати найцікавіші справи. Розвиток ринкових відносин змусив юристів йти назустріч своїм споживачам та рекламувати послуги. Тож і не дивно, що особливу увагу в гонитві за клієнтом компанії приділяють розробці програм лояльності.

При цьому юристи найчастіше впадають у крайнощі: або цілком занурюються у життя клієнтів та забувають про своє основне...

Далі→

INTELLECT-PRESS

Бізнес: Вічний боржник

Володимир БОГАТИР

Мало не кожен практикуючий юрист полюбляє тему стягнення заборгованості. Але тільки не тоді, коли йдеться про боржників власної компанії. Небагато правників забажали поділитися з редакцією своїми міркуваннями з цього делікатного питання.

Юридичні фірми намагаються тримати будь-які конфліктні...

Далі→

INTELLECT-PRESS

Проблема: Державний трансфер

Олексій КОТ,
керуючий партнер ЮФ «Антіка», к.ю.н.

Олександра ФЕДОРЕНКО,
керуючий партнер ЮФ «Антіка», к.ю.н.

Удосконалення податкового конт­­ролю за трансфертним ціноутворенням — особливо важливе завдання держави, вирішення якого є необхідною передумовою формування дохідної частини державного бюд­жету.

Далі→