Інтерв’ю: Банківські справи

Банківський сектор України сьогодні переживає бурхливі часи та, мабуть, найбільше переформатування за всю історію свого існування. Про актуальні проблеми банківської сфери, нові механізми роботи банків, актуальне законодавство та банківську практику юрфірм «УЮ» говорив з партнерами ЮК L.I.Group Артуром МЕГЕРЕЮ та Миколою КОВАЛЬЧУКОМ

Далі→

Тема: Безпечні зв’язки

Євгенія РУЖЕНЦЕВА

Уміння встановлювати та налагоджувати зв’язки з потенційними клієнтами є надзвичайно корисною навичкою для розвитку юридичного бізнесу. І головне у цій справі — не переходити межу між ефективним нетворкінгом та нахабною нав’язливістю. «УЮ» вирішив дослідити, чи всім це вдається

Далі→

INTELLECT-PRESS

Бізнес: Юридичний мікс

Досить консервативний ще донедавна юридичний бізнес сьогодні активно використовує нові технології. І у сфері маркетингу такий технологічний прорив помітний, мабуть, найбільше. До швидкого опанування нових тенденцій та створення власних оригінальних ідей юридичних маркетологів підштовхує потужна конкуренція, а українських ще й криза. На запитання «УЮ» про нові маркетингові тенденції в Україні та світі, юридичні технології, бюджети, івенти та PR відповідав директор з маркетингу АО IMG Partners Андрій КОРОЛЬ

Далі→

Проблема: Захисна реакція

Володимир БОГАТИР

Чого очікувати від останніх новел у корпоративному законодавстві, прийнятих під прапором захисту прав інвесторів?

Далі→

Особистість: Закони інвестиційної привабливості

Очевидним є факт, що Україні терміново потрібні інвестиції, а інвесторам — захист та сприятливий клімат. Але далі розмов справа не йде, і, відповідно, інвестор намагається не мати справу з нашою країною. Про те, чому так відбувається і як з цим боротися, а також про інші актуальні речі «УЮ» говорив з Ігорем ШЕВЧЕНКОМ, екс-міністром екології, а нині — президентом Українського фонду сприяння інвестиціям та міжнародній торгівлі

Далі→

Дослідження: Аграрний ривок

Дмитро АЛЕКСАНДРОВ,
керуючий партнер МЮК «Александров та Партнери»

Аналіз найбільш вдалих економічних моделей розвитку різних країн світу яскраво демонструє, що просуванню країни та її товарів на зовнішні ринки добре сприяє наявність загальновідомої асоціації цієї країни з певним продуктом, послугою чи навіть з якоюсь властивістю. Якщо говорити про Швейцарію — це шоколад, банківські установи, годинники, якщо про Німеччину — це автомобілі, побутова техніка, якщо про Японію — це електроніка, робототехніка. Чи повинна Україна мати таку асоціацію? Якщо так, то з яким саме продуктом вона має асоціюватися?

Далі→