Новини ринку, 20 Жовтня (П'ятниця)

Kinstellar провів бізнес-сніданок, присвячений новому регламенту про захист персональних даних в ЄС та його застосуванню до українського бізнесу

18 жовтня в Києві відбувся бізнес-сніданок, присвячений Загальному регламенту ЄС щодо захисту персональних даних (General Data Protection Regulation), організований МЮФ Kinstellar за підтримки Американсько-української ділової ради (USUBC) та готелю InterContinental Kyiv.

Прийнятий у квітні 2016 року після більше ніж чотирьох років обговорення, Регламент стане обов’язковим до виконання у всіх країнах ЄС в травні 2018 року. Український бізнес, орієнтований на споживачів в країнах ЄС, також підпаде під дію Регламенту.

Бізнес-сніданок зібрав більш ніж 50 представників різних бізнес-індустрій, яких цікавили два головних питання: в яких випадках українському бізнесу потрібно готуватися до Регламенту та яким чином. Зокрема, захід відвідали представники IT та телекоміндустрії, компанії агропромислового і металургійного секторів, а також фінансової сфери.

Доповідачами виступили Андрій Нікіфоров, радник київського офісу Kinstellar, та Зденек Кучера (Zdeněk Kučera), голова практики технологій, медіа та телекомунікацій празького офісу Kinstellar. Модерував захід Михайло Даценко, директор з питань інформації та роботи з членами USUBC.

Андрій Нікіфоров ознайомив учасників бізнес-сніданку з особливостями територіальної дії Регламенту – з нюансами застосування всередині ЄС, а також з поширенням дії Регламенту на організації за межами ЄС.

Зденек Кучера докладніше розповів про основні нововведення Регламенту, допоміг розібратися, чим є персональні дані в сучасному цифровому світі, коли обробка персональних даних має місце, і як зрозуміти, чи підпадає компанія під дію Регламенту. Фінальною темою для обговорення став оптимальний алгоритм впровадження відповідного Регламенту процесу обробки даних – від встановлення напрямку руху накопичених компанією персональних даних, ідентифікації порушень і до імплементації правильної практики.

Основним заключним посилом заходу було те, що компаніям, орієнтованим на споживчий ринок ЄС, варто вже сьогодні разом з експертами провести аудит своєї діяльності з обробки персональних даних і вибудувати процеси, які допоможуть не тільки в дотриманні Регламенту, а й стануть їхньою конкурентною перевагою в порівнянні з іншими гравцями.