Автостоп: Нове обличчя Opel Zafira Tourer 2012
Очікувана прем’єра від німецького автоконцерну — Opel Zafira Tourer — не просто черговий автомобіль класу компактвен, але й спадкоємець флагмана класу
За рівнем оснащення, якості матеріалів і насиченості електронними системами Tourer претендує на більш високий статус, ніж звичайна Zafira.
Досягнення інжинірингу та дизайну
Жвавий інтерес публіки і фахівців до концептуального Opel Zafira Tourer виник ще на стадії появи його ілюстрацій. Автомобіль гідно демонструє останні напрацювання компанії в галузі інжинірингу та дизайну. Нова модель отримала абсолютно іншу зовнішність, багато рис якої перетинаються з останніми авто бренду. В очі впадає головна оптика, що плавно переходить у повітрозабірники, як на електромобілі Amperta. Дизайн панелі приладів і окремі елементи інтер’єра уніфіковані з моделями Astra і Insignia. Збоку Zafira 2012 красується великими передніми трикутними віконцями, а кузов вирізняється стильною зігнутою лінією, як на новому Opel Astra J. Ззаду автомобіль прикрашають широкі світлодіодні лампочки і хромована смуга під нижньою кромкою скла. Zafira Tourer відрізняється спортивним характером. На це вказує все: від динамічних форм кузова з ретельно вивіреною аеродинамікою до чисельних деталей у салоні — перфорованих педалей, короткоходного механізму перемикання передач тощо.
Здатність до трансформацій
Головна відмінність новинки — модернізована система трансформації салону Flex7 Plus. Якщо в звичайної Zafira другий ряд — це цілісний диван, що складається впритул до передніх крісел, то в Zafira Tourer — три повноцінних роздільних сидіння, які рухаються назад-вперед на 280 мм. При цьому спинку кожного крісла можна зафіксувати в одному з чотирьох положень. Якщо пасажирів у другому ряду лише двоє, то від центрального місця можна відмовитися. Зовнішні крісла пересуваються ближче до центру завдяки тому, що в складеному положенні центральна подушка знаходиться нижче зовнішніх. Третій ряд більше розрахований на дітей, ніж дорослих.
Технічні рішення
Opel Zafira Tourer оснащений чисельними системами допомоги водієві. Круїз-контроль адаптивний і відстежує дистанцію до автомобіля, що їде попереду. Якщо хтось уклинився перед вашим авто, в хід ідуть гальма. Перешкода зникла — відбувається набір попередньої швидкості. Такий круїз-контроль на наших дорогах буде кориснішим, ніж звичайний. Дистанція вибудовується простим вибором з трьох можливих позицій.
В Opel Zafira Tourer є й інші корисні функції: розпізнавання дорожніх знаків, система контролю за смугою руху. Перша опція доки на наших дорогах працює сумнівно, а друга оповіщає звуком у разі наїзду на дорожню розмітку з вимкненим сигналом повороту. Водіям-початківцям буде корисною функція відстеження сліпих зон. За допомогою кнопок Sport і Tour можна обрати між спортивним і комфортним режимом руху. За умовчанням використовується «середньостатистичний» режим Normal. Кнопка Eco активує систему Start/Stop, що відключає мотор на зупинках.
Для моделі пропонується широка лінійка силових агрегатів. Щоправда, не всі вони будуть доступні в Україні. Українські покупці зможуть придбати Zafira Tourer у трьох комплектаціях: Essentia, Enjoy та Cosmo. Перші поставки на український ринок очікуються у травні цього року. Автомобілісти зможуть замовити модель з 1,8-літровим бензиновим атмосферним двигуном потужністю 115 або 140 к.с., 1,4-літровим турбодвигуном потужністю 120 або 140 к.с., 2,0-літровим турбодизелем (130 к.с.) і навіть версію з 1,6-літровим турбованим двигуном і ГБО (150 к.с.). Ціни стануть відомі ближче до старту продаж.
Загальні дані | Opel Zafira Tourer |
---|---|
Кузов | компактвен |
Кількість дверей/місць | 5/7 |
Габарити, д/ш/в, мм | 4 658/1 884/1 685 |
База, мм | 2 760 |
Колія передн./задн., мм | 1 584/1 588 |
Маса споряджена/повна, кг | 1 571/2 425 |
Об’єм багажника, л | 1 52/710/1 860 |
Об’єм бака, л | 58 |
Двигун | |
Тип | турбодизель |
Циліндри | R4/4 |
Об’єм, см3 | 1 956 |
Потужність, кВт(к.с.)/об./хв. | 121(165)/4 000 |
Макс. кр. мом., Нм/об./хв. | 350/1 750—2 500 |
Трансмісія | |
Тип приводу | передній |
КП | 6-ст. мех. |
Ходова частина | |
Гальма передн./задн. | диск. вент./диск. |
Підвіска передн./задн. | независ./полузавис. |
Підсилювач керма | электро |
Шини передн./задн. | 235/40 R19 |
Експлуатаційні показники | |
Макс. кр. мом., Нм/об./хв. | 1 956 |
Макс. кр. мом., Нм/об./хв. | 1 956 |
Обертаючий момент | 196/4 200 |
Резюме
Кузов і комфорт
Новинка має яскравий дизайн кузова, просторий салон і багато відділень для дрібного багажу. Об’єм багажника збільшився порівняно з Zafira на 65 л — до 710 л, а збільшення колісної бази позитивно позначилося на комфорті. Обмеження видимості на поворотах через надто нахилені передні стійки компенсується великою площею скління.
Силовий агрегат і динаміка
Українським покупцям буде запропонована широка гамма силових агрегатів, у тому числі з новими сучасними дизелями і навіть з газобалонним устаткуванням.
Фінанси та оснащення
Новий компактвен адресований більш заможнім покупцям, тому гамма матеріалів і список опцій для Zafira Tourer пропонуються ширші.