№06 Червень 2012 року → У вільний час

Фокус: Особлива специфіка

Про особливості організації відпочинку в Таїланді, побажання клієнтів та специфіку регіону «УЮ» дізнавався у Віктора Списака, генерального Менеджера туроператора по Таїланду Sayama Travel

На що звертають увагу клієнти при виборі туру до Таїланду?

Очевидно, що вибір туру пов’язаний, перш за все, з ціновим чинником, а також з надійністю і репутацією оператора або агента. Репутація останнього, безумовно, безпосередньо залежить від приймаючого партнера в Таїланді. Відповідно, агенти й оператори України при виборі приймаючого партнера зобов’язані звертати увагу не лише на ціни (які не дуже відрізняються серед компаній у Таїланді), але й на якість наземного обслуговування і всіх послуг, що надаються.

Які найбільш поширені побажання клієнтів?

Усі хочуть бачити більше туристичних програм (екскурсій), а також більше інформації російською мовою в регіонах. Варто зазначити, що основні регіони, які відвідують наші туристи, вже досить russian-friendly: меню ресторанів, написи в готелях, покажчики і навіть просте спілкування з місцевим населенням уже доступні російською мовою. Також, за прикладом Туреччини або інших напрямків, туристи часто висловлюють побажання організації в Таїланді обслуговування за системою All inclusive, замість існуючого «BB — проживання + сніданок». Існуюча система з включеними сніданками дозволяє зробити туристичний продукт найпривабливішим за ціною, і до того ж туристам пропонується неймовірно великий вибір наїдків як у ресторанах готелів, так і в місцевих закладах. Завдяки такій системі туристам надається можливість спробувати все розмаїття тайської кухні, частина страв якої занесені до переліку найбільш відомих і вишуканих кулінарних шедеврів.

Наскільки збільшився турпотік до цієї країни за останні 3—5 років?

Згідно з даними Туристичної асоціації Таїланду, кількість туристів, які відвідують країну, постійно зростає. Наприклад, загальне зростання склало 7 % у 2011 році, порівняно з 2010 роком і 8 % у 2012-му порівняно з 2011 роком. Ринок Росії і країн СНД продемонстрував значно стрімкіші темпи зростання, а саме: 54 % і 9 % в 2011-му і 2012 роках відповідно.

Які особливості країни або конкретного регіону необхідно враховувати для організації максимально комфортного відпочинку?

Основна особливість кожного регіону Таїланду — це клімат. У Таїланді є загальний для всіх регіонів найбільш сприятливий кліматичний період — так звана зима, яка триває з листопада по березень. У квітні починається спекотний літній період, можливі опади, а починаючи з травня-червня, стартує тривалий сезон дощів. Тут хотілося б розвіяти міф про несприятливість сезону дощів для відпочинку. Дощовий період зовсім не означає щоденні безкінечні опади — це короткочасні, але інколи рясні дощі. В умовах спекотного клімату вони, швидше, приносять бажану прохолоду і захист від прямих променів сонця, ніж незручності. На острові Самуї також є другий сприятливий сезон — липень-серпень (у решті регіонів країни продовжується сезон дощів). Що стосується туристичних особливостей регіонів, то практично в кожному з них можна знайти місця для активного відпочинку з присутністю всіх атрибутів нічного життя, сховатися у віддалених готелях чи віллах або ж влаштувати повноцінне родинне турне, що включає багату екскурсійну програму і безліч послуг для дітей у готелі.

Таїланд більше підходить для родинного відпочинку чи історико-культурного?

Як було сказано раніше, Таїланд — дуже різноманітний. Туристи з країн СНД зазвичай обирають відпочинок у пляжних регіонах (південь і схід країни), а відвідувачі з країн Європи зазвичай поєднують пляжний відпочинок з відвідинами північних провінцій, які особливо багаті на культурну та історичну спадщину. Проте навіть у Паттайї або Пхукеті туристи можуть поєднати пасивний пляжний відпочинок з багатою екскурсійною програмою і не лише дізнатися більше про історію і культуру різних регіонів країни, але й відвідати довколишні не туристичні і тому культурно багаті регіони. Крім того, останнім часом великий попит мають сусідні країни, куди ми організовуємо короткочасні тури — наприклад, до Камбоджі, храмовий комплекс Ангкор Ват, кількість відвідувачів якого зростає з року в рік у геометричній прогресії. Туроператори Таїланду постійно працюють над збільшенням асортименту туристичних програм, розробляючи і щороку додаючи новинки з метою зацікавити безліч туристів, які регулярно відвідують Таїланд. Варто також відзначити, що Таїланд — це один із світових лідерів з повторних відвідин.

-->