Автостоп: Поповнення
Peugeot 4008 — гідний результат французько-японської творчості, доступний в Україні
Французький концерн PSA Peugeot Cіtroen продовжує розвивати співпрацю зі своїм японським партнером — компанією Mіtsubіshі. Результатом спільної діяльності став Peugeot 4008, який уперше показали публіці на женевському автошоу в 2012 році. Старт офіційних продажів в Україні заплановано на червень цього року. Технічним фундаментом для француза став автомобіль Mіtsubіshі ASX. Це не перша інтерпретація японського автомобіля французькими дизайнерами — раніше вже Mіtsubіshі Outlander був перелицьований у Peugeot 4007.
Хижа елегантність
Виконана командою дизайнерів копітка робота, дала змогу додати моделі елегантності, властивої автомобілям преміум-класу. В обробці екстер’єру, окрім іншого, використані хромовані деталі, а загальну атмосферу інтер’єра підкреслює вибір матеріалів: м’який пластик передньої панелі і козирка приладової панелі, а також декоративна лакована вставка чорного кольору на центральній консолі. Новий фірмовий стиль марки був майстерно застосований при створенні 4008 — плавні лінії радіаторної решітки, «хижий» дизайн оптики: світлодіодні фари ближнього світла, що гармонують із задніми фарами. Завдяки панорамному скляному даху вдень салон отримує вдосталь сонячного світла. У темний же час доби пасажири задніх сидінь мають можливість скористатися боковими світлодіодними плафонами освітлення. Peugeot 4008 з його сильним і виразним стилем має всі шанси зайняти гідні позиції у світі компактних позашляховиків. Багате оснащення автомобіля — система доступу без ключа Open & Go, 18-дюймові легкосплавні диски, мультимедійна система з сенсорним екраном, а також камера заднього виду — відображає бачення Peugeot сучасного повнопривідного автомобіля високого класу.
У тренді
Peugeot 4008 створювався, в першу чергу, для ринків, де найбільш розвинений попит на автомобілі класу SUV. В Україні автомобілі цього класу займають понад 20 % ринку. Саме з цієї причини продажі нової моделі почалися з України і Росії. Компанія Peugeot планує реалізувати 70 % від загального обсягу продажів 4008 за межами Європи. У компанії впевнені, що Peugeot 4008 здатний гідно представляти марку на міжнародній арені. Автомобілі, що поставлятимуться до України, були допрацьовані з урахуванням місцевих потреб: підсилена підвіска і до 21 см збільшений дорожній просвіт. Нова модель має три комплектації: Access (від 29 100 доларів США), Active (від 32 100 доларів США) та Allure (від 37 500 доларів США). Залежно від комплектації, бензиновий двигун може агрегуватися з 5-ступінчастою МКПП або варіатором CVT.
Хороший привід
Peugeot 4008 частково побудований на платформі моделі 4007, але завдяки меншим передньому і задньому звисам коротший на 30 см. При цьому довга база і широка колія були збережені для забезпечення достатнього простору для передніх і задніх пасажирів. Ці характеристики разом із габаритними розмірами — 4,34 м завдовжки, 1,80 м завширшки і 1,63 м заввишки — роблять 4008 по-справжньому практичним. Додайте сюди компактність, що забезпечує виняткову маневреність, у поєднанні з просторим салоном, і отримаєте ідеальний автомобіль як для щоденних поїздок, так і подорожей. Для повнопривідної версії 4008 передбачено три режими трансмісії: 2WD — передній привід, 4WD — повний привід і LOCK — із заблокованою муфтою приводу задніх коліс. При роботі в повнопривідних режимах 4WD і LOCK перерозподілом обертаючого моменту між передньою і задньою осями керує електроніка. У режимі LOCK привід на всі колеса стає постійним. При цьому обертаючий момент, що передається на задню вісь, збільшується. Очікується, що повнопривідні версії складатимуть понад 80 % від загального обсягу продажів 4008. Варто зазначити, що автомобіль у ряді країн буде доступний винятково у версії 4 х 4, включаючи країни Європи та Україну. Peugeot 4008 пропонуватиметься з чотирма різними двигунами:
Бензинові:
1,6 л 85 кВ (116 к.с.) / 152 Нм 5-ступінчаста МКПП;
2,0 л 113 кВ (150 к.с.) / 198 Нм 5-ступінчаста МКПП або варіатор CVT.
Дизельні:
1,6 л HDi FAP 82 кВ (112 к.с.) / 270—80* Нм 6-ступінчаста МКПП;
1,8 л HDi FAP 110 кВ (150 к.с.) / 300 Нм 6-ступінчаста МКПП.
До України Peugeot 4008 поставлятиметься як з дизельними, так і з бензиновими моторами.
Модель | Peugeot 4008 2.0 Е 150 к.с.МТ5 | |||
---|---|---|---|---|
Рік випуску | 2012 | |||
Тип кузова | кросовер | |||
Кількість дверей/місць | 5/5 | |||
Кількість клапанів | 16 | |||
Двигун | бензиновий | |||
Трансмісія | МТ/АТ | |||
Габарити | Довжина | мм | 4 340 | |
Ширина | мм | 2 125 | ||
Висота | мм | 1 632 | ||
Колісна база | мм | 2 670 | ||
Колія | передня | мм | 1 545 | |
задня | мм | 1 540 | ||
Об’єм паливного бака | л | 60 | ||
Маса спорядженого автомобіля | кг | 1 355 | ||
Повна маса автомобіля | кг | 1 970 | ||
Об’єм багажника | л | (min/max, VDA), 416/1 540 | ||
Двигун | Паливо | - | дизель | |
Об’єм | см3 | 1 998 | ||
Розгін 0—100 км/год., c | - | 9,9—12,1 | ||
Кількість циліндрів | - | 4R | ||
Макс. потужність | об./хв. | 150 при 6000 | ||
Макс. обертаючий момент | Нм/об./хв. | 197 при 4200 | ||
Макс. швидкість | км/год. | 198 | ||
Норма токсичності | ЄВРО-4 | |||
Витрата пального | Міський цикл | 1/100 км | 10,3—10,5 | |
Заміський цикл | 6,5—6,8 | |||
Комбінований цикл | 7,9—8,1 |