№06 Червень 2013 року
Преамбула
- Внутрішнім комунікаціям бути!
Колонка редактора
- Фірмове прискорення
Події
- Річна премія
Опитування
- Учись, студенте!
Банкрутство
- Швидше, краще, чіткіше
Репортаж
- Земельний збій
Банківське право
- Податковий фактор
Колонка редактора
- Це вас стосується
Тема
- Внутрішня синергія
- Потрапити в кадр
- Найкраща реклама
- Лише бізнес
Бізнес
- Не в службу, а в дружбу
Проблема
- Письмове завдання
Судова практика
- Техніка виконання
Моя компанія
- Управління успіхом Анвара Фарукшина
Нотаріат
- Підписаному не вірити
Колонка редактора
- Як «вбити» літо
Фокус
- Український Китай
Раут
- Офісна переадресація
Стиль
- Корпоративний код
Автостоп
- Нове обличчя в сегменті SUV
Техніка
- Витончені перегони
Скарбничка
- Роздуми про проблеми
Post Scriptum
- Юристи у сюрвеїнгу
Преамбула: Внутрішнім комунікаціям бути!

У сучасному інформаційному суспільстві комунікації заповнюють усі сфери нашого життя, і будь-який розвиток уже просто неможливо уявити без них. Це стосується і розвитку бізнесу, особливо якщо цей бізнес полягає в наданні...
Опитування: Учись, студенте!

Літо — найкраща пора для студентів, які прагнуть здобути практичні знання. Зважаючи на це, в багатьох українських юрфірмах у цей час діють спеціальні програми для майбутніх правників. Тож «УЮ» поцікавився, як потрапити на стажування до юридичної фірми, за якими критеріями проводиться відбір студентів, які програми для студентів підтримують юридичні фірми та яку користь вони отримують від такої співпраці.
Тема: Внутрішня синергія

Які основні завдання внутрішнього піару в юридичних компаніях?
Якими є основні підходи до організації внутрішніх комунікацій у вашій фірмі?
Які інструменти використовуєте?
Які методи є найефективнішими для створення максимально доброзичливого мікроклімату в колективі, культивування командного духу?
Як можна досягти відчуття гордості у співробітників за приналежність до компанії? Який зарубіжний досвід може бути використано вітчизняними компаніями?
Тема: Лише бізнес

За допомогою комунікацій можна будувати і руйнувати, налагоджувати і ламати, надихати і пригнічувати. Можна висловити власну думку, поділитися досвідом, розповісти історію. Можна безперервно базікати і бути загрозою словесного потопу для всіх оточуючих.