№05 Травень 2016 року
Преамбула
- Зміни на часі
Колонка редактора
- Відповідальний край
Світ
- Новини звідусіль
Професія
- Фейсбук-контроль
Репортаж
- На захисті бізнесу
Оподаткування
- Дійти до фіскала
Презентація
- Оптимістичний прогноз
Колонка редактора
- Плюс уберизація ринку
Тема
- Бот-провідник
Дискусія
- Уберизація юридичних послуг
Практика
- Тріумфальна марка
Судова практика
- Взяти в торг
Дослідження
- Межі неможливого
Моя компанія
- Глобальні рішення
Інвестиції
- Програмне убезпечення
Фокус
- Довідка про здоров’я
Арт-огляд
- ARS LONGA
Post Scriptum
- Публічні закупівлі — зміни у назві чи по суті?
Професія: Фейсбук-контроль
Необачно викладена у Facebook фотографія чи відверта думка з того чи іншого приводу здатні зашкодити не менш ніж підступна поведінка конкурентів та професійні помилки. Неграмотне з технічної або маркетингової точки зору користування таким інструментом, як соцмережі або блоги, теж можуть спричинити неприємні наслідки та дещо попсувати імідж. А без сторінки у соцмережі або хоча б корпоративного блогу обійтися стає дедалі важче, оскільки ніщо так не наближує юрфірму до клієнта, як Facebook.
Тема: Бот-провідник
«Якщо вас немає в Жовтих сторінках, то чи існуєте ви взагалі?». Я пам’ятаю цей слоган з 90-х. Потім у нульових він звучав так: «Якщо вас немає в Інтернеті, то чи існуєте ви взагалі».
Український ринок юридичних послуг у грошовому виразі складає десь 900 млн дол. США. Третина — це преміям-сегмент (ТОП-50 юридичних компаній). Але це оптимістичні цифри, оскільки рахувались вони до кризи. Наскільки потрібно ці цифри поділити, аби отримати реальну картинку на сьогодні, вирішуйте самі.