Соціальна відповідальність: Переоцінка цінностей

Оксана КОЖУХІВСЬКА,
менеджер з маркетингу та зв’язків з громадськістю
МЮФ Baker McKenzie

Аби допомагати корисним ініціативам і транслювати свої цінності, необов’язково мати значні ресурси чи користуватися статусом «провідної компанії на ринку»

Далі→

Тема: Абонент неосяжний

СЕРГІЙ ВОВК

Максим СИСОЄНКО

Абонентське обслуговування систематично та регулярно протягом року дозволяє клієнту отримувати юридичні пос­луги за фіксовану оплату, не витрачати кошти на утримання штату відповідних фахівців.

Далі→

Моя компанія:
EQUITY: партнерський капітал

Старший партнер EQUITY Віктор Барсук, партнери Олег Маліневський, Сергій Чуєв, Андрій Нікітін, В’ячеслав Краглевич і Тарас Пошиванюк розповідають, як команді вдалося досягнути та утримувати статус потужного експертного партнера для бізнесу

Далі→

International: Знайти та знешкодити

Алеся КОСМИНА

З появою Інтернету зіпсувати репутацію і собі, і людям стало знач­но простіше. Необмежені можливості зберігання фактів з «темного» і не дуже минулого та швидкість поширення інформації дозволяють за дуже короткий термін звести нанівець будь-які намагання розпочати нове життя або нові проекти. Що робити з фейковими новинами та «незручною» інформацію, досліджував ABA Journal.

 

Далі→

Проза життя: Правила життя Наталії Мещерякової

Наталія Мещерякова в Києві лише проїздом. Вона прямує з Донбасу, з місця виконання бойового завдання її 128-ї окремої гірсько-піхотної бригади, до Сербії — на двотижневі військові навчання, організовані Канадою та Нідерландами. До того, як стати контрактним військовим, вона працювала у спецпідрозділі ДФС у зоні АТО «Фантом».

Далі→